• Ja, ik heb ook een cover nodig. Mijn goedheid in covers maken is erg, erg slecht. Dus nu vraag ik jullie om misschien, als het kan, en als iemand tijd heeft en dit topic leest een cover voor me te maken. Ik heb info die jullie misschien nodig hebben:


    Titel The Red Death
    Samenvatting

    Wanneer een wetenschapper uit Engeland onderzoek doet naar een onbekende ziekte maakte hij er een medicijn voor, zonder te weten dat dat ooit het belangrijkste medicijn van de wereld werd... Als hij het nou niet verstopt had...

    Het is 2065 wanneer er een onbekende ziekte door de wereld heerst. Mensen worden ziek en worden niet beter, ze geven het alleen maar door. Niemand heeft kans om te overleven... Niemand is gered. Degene die niet ziek zijn geworden proberen zich te beschermen, maar op een vreemde manier komt het je hol in en vermoord je alsnog. In een maand zijn er al 1.658 mensen minder op deze aarde... Hoeveel mensen zouden er dan nog op de aarde zijn over een jaar?

    Lola, 19 jaar, besluit met haar vrienden die nog niet ziek zijn op de zolder van haar opa te kijken naar spullen die hun misschien kunnen beschermen, ze vinden alleen een oud boek met vreemde letters en een kaart. Wanneer Lola het haar ouders laat zien komt ze achter een oud verhaal, die misschien de aarde zou kunnen redden, alleen is het enige nadeel... Het is verstopt. Letterlijk van de aarde verdwenen. Lola besluit met haar vrienden (Merel, Ava, Constantijn en Ben) op zoek te gaan, alleen zijn ook zei nog altijd niet beschermd tegen de dood...


    Face claim
    Ik doe alleen Lola op de voorkant, die de face claim Nina Dobrev heeft.

    Op de cover
    Ik een dood persoon of zo, alleen niet te erg... Iets zoals dit:
    dit
    En Lola.

    Sfeer
    Een donkere sfeer, beetje eng niet TE.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2016 - 21:13 ]


    Even een probeersel, all changes can be made (:


    take risks