Hooi (:
Ik heb net accordeonles gehad. Ik heb de Tico Tico (zit op mobiel maar zoek maar op op YT "Tico Tico Accordeon") in twee weken tijd gestudeerd en uit mijn hoofd geleerd. En dat heb ik vandaag laten horen aan mijn docent.
"Weet je wat ik nou jammer vindt? " uh oh, daar zou het komen, dacht ik. Daar kwam het commentaar.
"Waarom heb je niet meegedaan aan de audities? " we hebben zo'n groot orkest en eens per anderhalf jaar een zeer groot concert in Orpheus te Apeldoorn. En daar kun je sinds kort mee doen aan audities om een solo te krijgen. Ik wist alleen niet dat orkestleden ook aan mee mochten doen. Kwam ik te laat achter. Maar volgend jaar doe ik mee! Plus ik heb al wel de 1e partij in t orkest gekregen. Wat betekend dat mijn docent (tevens de dirigent en arrangeur van de stukken die we spelen) vind dat ik de beste ben van het 120 ledig orkest!
Dus helemaal geen erg commentaar! Ik heb een heel goede les gehad! Mijn humeur was door wat dingen van de afgelopen tijd weer ver te zoeken, maar nu ben ik toch trots op mezelf en happy.
Waar ben jij happy om? ^^
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •