• Hooi hooi,
    ik ben van plan om een short-story te maken en daar mee ook mijn eerste verhaal hier op Quizlet. Maar daar hoort natuurlijk wel een cover bij net juist het gene waar ik niet goed in ben dus vandaar deze oproep, de maker van de cover die ik kies krijgt natuurlijk een kleine vergoeding!

    Het verhaal: Wanneer de achttien jarige Aisley wakker word in haar favoriete tv- serie beseft ze dat ze een taak op haar heeft gekregen, als zij het verhaallijn niet red dan zal er nooit meer een volgende seizoen komen. Maar dit alles moet ze doen terwijl ze in de zijlijnen staat, het is echter verboden om meer op de voorgrond te komen. Maar wat als zij onbewust op de voorgrond getrokken word? Zal Aisley in staat zijn om haar eigen emoties en gevoelens voor haar te houden en de serie te redden? Of geeft ze zich over aan haar gevoelens en zal alles verpest worden wat meteen het einde betekend van de serie?


    Het idee is afkomstig van de serie Dramaworld


    Er komen bovennatuurlijke wezens in voor, en de tijd waar in de serie zich afspeelt komt overeen met de middeleeuwen.

    Ik wil een cover waar duidelijk in voor komt dat het om fantasie en de middel eeuwen gaat. En een meisje met roze haren die kijkt naar wellicht een koppel met het meisje toch meer op de voorgrond dan het koppel. Het mag dat het meisje met roze haren kleding van deze tijd draagt omdat ze daar ook afkomstig is. Graag een met en een zonder titel, de titel is Fantasy World op beide graag mijn eigen naam Saske.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2016 - 19:37 ]


    Heavy lies te crown!

    Ik wil wel wat proberen (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik ga wat maken!


    obsessive rage

    Mijn poging:


    Als je iets veranderd wil hebben, zeg het gerust!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Mijn poging:


    Als je iets veranderd wil hebben, zeg het gerust!


    Hij is leuk alleen de lettertyp vind ik persoonlijk niet echt iets, zou je die wellicht kunnen aanpassen en het hoofd van Aisley boven aan iets meer kunnen versterken, gezien die iets te doorschijnend is na mijn idee.


    Heavy lies te crown!

    ik ga nog even wat proberen (:


    take risks


    zoek je zoiets?
    all changes can be made (:


    take risks