Gibbs schreef:
He bah wat naar! :c Ik ben geen lid meer van de bieb, maar vind het toch echt onwijs jammer! Het ging juist zo goed, dacht ik.
Hugs <3
Ja, over het algemeen gaat het ook heel goed, hoor. Maar dit is echt heel belangrijk en dan is het toch wel flink balen. Maar wat een schattig plaatje haha. c;
Bonafide schreef:
Ik ga binnenkort wel even navragen bij onze bieb in Heerhugowaard.
Aah super, thanks. (:
WingedHussar schreef:
Ik heb als t goed is een manier gevonden om m online aan te vragen, dus ik ben er mee bezig ^^
Ohw, t is dus alleen om t boek te kunnen lezen, niet dat je bieb m zelf aanschaft... Nahja, dan maar verder kijken naar hoe ik het voor elkaar kan krijgen :')
Dat was lekker makkelijk geweest, digitaal, haha. Dankjewel dat je dat wil doen!
Krull schreef:
Het ligt vast niet aan je boek. Het moet een andere reden hebben of toeval zijn!
Ik vrees inderdaad gewoon domme pech.
Laleah schreef:
Wat balen zeg!! Het is dat ik nooit naar een biep ga, anders had ik het zeker ook even geregeld! Misschien wanneer weer een keer langs Cultura loop, dan zal ik er zeker even aandenken!! ^^
Keep your head up! ^^
Dank je. (:
Augurey schreef:
Ik moet niet heel vaak meer naar de bib, maar ik kan hier in België even kijken om 'm aan te vragen. (:
Dat zou echt tof zijn!
BelIona schreef:
Ik moet morgen naar de bieb voor school, dan zal ik meteen even voor je kijken en natuurlijk aanvragen als ze hem niet hebben hier^^. Ik heb ook meteen even een paar vrienden in andere steden gevraagd om hetzelfde te doen. Over het algemeen allemaal schrijfers, dus die begrijpen de struggle zeker wel. Ik vind het echt balen voor je!
Super! Ook echt heel lief dat je het nog aan anderen hebt gevraagd. c;
Belgiumball schreef:
Awh, dat is jammer. Ik kan hem aanvragen in Genk en Diepenbeek, als je wil ^^ Is wel in België, maar dat zou dus moeten kunnen?
Ah, dat zou superlief zijn! In principe moet hij in België ook gewoon aan te vragen zijn, ja!
Devinsport schreef:
Whut maar je boek is awesome pffft. Ik kom echt nooit meer bij de bieb omdat ik boeken koop, maar ik vind ze nu echt achterlijk, want je boek doet het hartstikke goed. Ik weet niet welk achterlijk persoon die inkopen heeft gefixt, maar die moet even een brilletje opzetten geloof ik.
En als ze al die goede recensies zien en dergelijke zullen ze vast wel iets verder kijken dan enkel de afname, toch? Het komt vast goed, want verder is hij overal echt best wel heel erg populair.
Degene die de Biblion-recensie heeft geschreven had zijn bril sowieso wel opzetten, want hij heeft echt dingen geschreven die niet waar zijn. Volgens mij heeft hij het echt gescand in plaats van gelezen. Ik hoop inderdaad dat het toch op een andere manier kan, maar waarschijnlijk moet het dan echt aangevraagd worden.
Every villain is a hero in his own mind.