Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Akutagawa schreef:
Zal ik een topic openen en Quizlet lastig vallen met mijn onzinnige vraag over waar ik goedkoop en snel een bepaald kledingstuk kan krijgen, of zal ik gewoon maar zelf doorzoeken omdat wat ik wil voor mijn budget praktisch onmogelijk is? :')
Topics aanmaken doet wonderen. Go for it!
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •
Akutagawa schreef:
Zal ik een topic openen en Quizlet lastig vallen met mijn onzinnige vraag over waar ik goedkoop en snel een bepaald kledingstuk kan krijgen, of zal ik gewoon maar zelf doorzoeken omdat wat ik wil voor mijn budget praktisch onmogelijk is? :')
Anatomy schreef:
Holy shit, is het donorplan er door? YES.
Alleen nog door de Eerste Kamer senk ik.
En echt, sommige reacties van mensen op Facebook tegen dit idee. Such as: "Ze halen de organen eruit als je nog leeft!"
Ja, uhm, no shit. Want als het lichaam dood is, werken de organen ook niet meer. Je bent hersendood dus je voelt sowieso niks meer. :')
You gave me my life all those years ago, now I give you yours.
En echt, sommige reacties van mensen op Facebook tegen dit idee. Such as: "Ze halen de organen eruit als je nog leeft!"
Ja, uhm, no shit. Want als het lichaam dood is, werken de organen ook niet meer. Je bent hersendood dus je voelt sowieso niks meer. :')
Als mensen dat niet willen worden ze toch gewoon geen donor? :W
Echt, voor dat soort mensen:
"A good book is always good, no matter how many times you've read it."
Er zijn ook idioten die zeggen dat ze anders het leven van een verkrachter of terrorist redden. Eeuuhm, gast, hoe klein is de kans dat zoiets gebeurt? Minimaal, stelletje mafketels.
Er zijn ook idioten die zeggen dat ze anders het leven van een verkrachter of terrorist redden. Eeuuhm, gast, hoe klein is de kans dat zoiets gebeurt? Minimaal, stelletje mafketels.
Voor hetzelfde geldt redden ze het leven van iemand die later één of andere ernstige ziekte weet te genezen.. Just saying.. Maar ja, je kunt hen natuurlijk niet verplichten donor te worden. Maar ze kunnen dan ook gewoon aangeven geen donor te willen zijn, als ze er zoveel problemen mee hebben.
"A good book is always good, no matter how many times you've read it."