Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Pfiew, mijn dokter heeft mij onderzocht en ik heb verder nergens opvallende blauwe plekken, dus ik kan gelukkig weer met zekerheid zeggen dat ik geen leukemie heb en dat het gewoon een gesprongen ader is, in een gebied waar het bindweefsel slapper is, waardoor er zo'n blauwe plek kan ontstaan. Hele opluchting dit c:
Devinsport schreef:
Pfiew, mijn dokter heeft mij onderzocht en ik heb verder nergens opvallende blauwe plekken, dus ik kan gelukkig weer met zekerheid zeggen dat ik geen leukemie heb en dat het gewoon een gesprongen ader is, in een gebied waar het bindweefsel slapper is, waardoor er zo'n blauwe plek kan ontstaan. Hele opluchting dit c:
Pff, dat is inderdaad een enorme opluchting!!
// I think I look pretty cute now.
You gave me my life all those years ago, now I give you yours.
Hopelijk vind je er snel eentje die je wel kunt volgen ^^!
O help. Als ik nog één pagina uit dit boek moet lezen, val ik in slaap.
Dankje! c:
RuPaul schreef:
(...) Gewoon doen <3. Welke camera gebruik jij trouwens?
Een Olympus. Stylus SZ-16 denk ik. Gewoon een simpel dingetje. tis geen super snelle camera, maar de foto's die ie maakt zijn prima. En het heeft ook veel met je manier van kijken te maken hoe je een foto maakt. ^^
[ bericht aangepast op 13 sep 2016 - 12:13 ]
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •
Dankje
Ik ben zeer benieuwd, want alle andere films van Bridget Jones heb ik ook gezien. Aangezien die zo leuk waren, ligt mijn verwachting wel hoog nu
Waarom nodig je de familie uit bij ons, terwijl jij met ze wil praten? Anders doe je dat gewoon thuis ofzo. Ik hoef echt niet nog een keer je hele miskraam/doodgeboorte verhaal te horen voor een tiende keer.