Syoxisia schreef:
(...)
De jongere mensen kunnen echter ook al 4/5 jaar of langer op deze site zitten. Ik denk ook dat de oudere users die zich hebben aangemeld niet van plan zijn om binnenkort te stoppen toch? Of zie ik dat nu verkeerd?
Wat Annemarije bedoelt te zeggen is dat wij de laatste paar jaren een trend hebben gezien van mensen die zich aanmelden en aangenomen worden en vervolgens gaan studeren en ervoor kiezen om te stoppen omdat het te druk wordt. Of ze beginnen net en denken dat het te combineren valt, maar dat valt in de praktijk vaak vies tegen.
Dan is het goed om je blik te verruimen naar jongere mods. In vergelijking met een 18-jarige is een een vijftien jarige nog in ontwikkeling en kan nog veel leren. Ook valt dan de drukte qua schoolwerk nog heel erg mee op de middelbare school in vergelijking met een studie op het hoger onderwijs.
Ik zeg overigens niet dat wij hier ons op hebben gefocust, in tegendeel. We hebben een heleboel verschillende mensen in de tweede ronde gehad.
En wat Anna zegt, kan ik alleen maar beamen: niemand is afgekeurd vanwege zijn leeftijd. Dat zou echt belachelijk zijn.
[ bericht aangepast op 12 sep 2016 - 14:25 ]
Deep inside, I've never felt alive