Square schreef:
(...)
Dit blijft echt zonder enige twijfel mijn favoriete compleet random altijd terugkerende patroon in al jouw verhalen. Ik kijk nu al uit naar het lezen van de super gecompliceerde theorieën van literatuurcritici over de symboliek achter de kleuren van de twee verschillende sokken als je eenmaal bent doorgebroken, en hoe dat staat voor de interne strijd tussen goed en kwaad in je personages terwijl het op een ander niveau een air van kinderlijkheid en onschuld toevoegt, of dergelijke shit.
Op dit moment zit ik me zelf ook af te vragen of het een soort onderbewuste betekenis heeft waar ik me niet bewust van ben? Ik was op zoek naar iets voor een personage als een soort hobby/taak of zo en alles voelde telkens net niet goed tot ik op sokken breien uitkwam en ik opeens een beeld voor me had van een geslachtsloze tienerengel die
zeer gepassioneerd is over sokken en het breien ervan en meteen had ik iets van ja, perfect, dat is PRECIES wat ik wi- kies ik nou verdomme weer voor sokken wtf is dit
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.