• Ik wil even wat kwijt. Vandaag heb ik een ontiegelijk kut moment gehad. Het begon toen ik beneden niet mocht gamen. Ik had Skype aan en praatte te hard. Dat was prima, maar ik zat middenin een potje en kon dus niet direct stoppen en naar boven lopen. Uiteindelijk ben ik gegaan toen ik het potje afgerond had en daarbij heb ik de deur achter mijn rug dichtgegooid, want ik was gewoon woedend en gefrustreerd. Toen ik goed en wel op mijn kamer zat, kwam mijn zus m'n kamer in. Daarbij gaf ik aan dat ze weg moest gaan, maar ze ging niet. Ik heb het zo'n 5 keer netjes gevraagd en ze ging niet. Uiteindelijk knapten alle stoppen in mij en heb ik mijn eerste woede-uitbarsting sinds 6 jaar gehad. Ik voel me verschrikkelijk. Ik heb ontiegelijke hoofdpijn en ik wil het liefst gewoon verdwijnen. Mijn vriend heeft alles gehoord, want Skype stond nog aan. Nu hebben mijn moeder en zus mijn vriend gebeld en dat hoor ik nu via Skype.

    Ze zijn bang voor me. Ik haat me zelf zo erg. Sorry voor dit, sorry.


    26 - 02 - '16

    Je moet jezelf niet haten. Nergens voor nodig. Ik heb dit ook vaak genoeg gehad. Dan zit ik met mijn vriend te skypen beneden, vindt mn vader het vervelend omdat hij naar de tv probeert te kijken en rot ik op naar boven.
    Ook is mijn zusje een ongelooflijk irritant kind (ze blijft gillen, zingen, jengelen, etc, zelfs als 4 man zegt of roept dat ze moet stoppen) en dan krijgt ze vaak de volle woede-lading van mij over haar heen.

    Kortom, als zij bang voor je zijn, voel je niet slecht. Zij hebben je tot die uitbarsting gedreven. Dan had je zus maar moeten luisteren toen je het netjes vroeg.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Wauw heftig hoor :O

    Probeer uit te leggen dat jouw zus niet weg wilde en dat je het al een paar keer gevraagd had. Ik zou ook heel boos worden als mensen niet weg gaan als ik het vraag hoor.
    Kun je geen paracetamol nemen voor de hoofdpijn trouwens? Veel sterkte er mee. Kun je naar je vriend toe misschien?

    Ik hoor nu net dat mijn zus zo bang was dat ze de politie wilde bellen.


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    Ik hoor nu net dat mijn zus zo bang was dat ze de politie wilde bellen.


    Dat is onzin. Jij zou haar denk ik echt niet kwaad doen. En politie doet niks. Ze overdrijven.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2016 - 22:13 ]

    Erlebnis schreef:
    Ik hoor nu net dat mijn zus zo bang was dat ze de politie wilde bellen.


    Wat een aanstellers. Denken ze echt dat ze je allemaal shit kunnen blijven geven en jij emotioneel weg rot zonder dat er verdere consequenties aanzitten? Het is menselijk wat er gebeurd is, ik zou waarschijnlijk al veel eerder ontploft zijn als ik jou was. Ga jezelf niet zitten opvreten hierom, want ze lokken het al jaren uit.


    Your make-up is terrible

    Schaam je hier niet te hard om, je bent maar een mens en blijkbaar zit er emotioneel het één en ander opgestapeld, dat er eens uit moest. Je klinkt als een goed persoon, ik heb mensen gekend in een woede - uitbarsting die de meest verschrikkelijke dingen gedaan hebben en achteraf geen greintje berouw toonden daarvoor. Puur uit frustratie om hun eigen probleem, je moest ze nog niet eens misdaan hebben. En dan staken het nog eens op een ander ook, dat zijn de losers. Als je netjes sorry zegt tegen de mensen die je pijn hebt gedaan eventueel, dan vind ik het ook heel begrijpelijk hoor. Allemaal zo erg niet. (:

    [ bericht aangepast op 8 sep 2016 - 11:05 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik ben naar mijn vriend gegaan nadat ik heb aangegeven dit later uit te willen praten. Ze waren erg teleurgesteld in mij, maar ik wilde niet dat dit nog verder escaleerde..


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    Ik ben naar mijn vriend gegaan nadat ik heb aangegeven dit later uit te willen praten. Ze waren erg teleurgesteld in mij, maar ik wilde niet dat dit nog verder escaleerde..


    Heel begrijpelijk. Ik hoop dat je vriend je steunt.

    Misschien kun je aangeven bij je moeder en zusje dat je er nu nog niet over wil praten, omdat het nog zo vers en emotioneel is. Misschien kun je een week wachten, het laten rusten en dan proberen om rustig het gesprek aan te gaan.

    Wel super jammer dat het na 6 jaar weer gebeurt is, dat lijkt me super rot voor jou. Heel veel succes met dit en in de toekomst.

    Erlebnis schreef:
    Ik ben naar mijn vriend gegaan nadat ik heb aangegeven dit later uit te willen praten. Ze waren erg teleurgesteld in mij, maar ik wilde niet dat dit nog verder escaleerde..


    Wel dat vindt ik op zich een hele slimme beslissing. Niet alleen hou je de eer aan jezelf, maar je krijgt voor jezelf ook gewoon even lucht.
    Gewoon hen eventjes niet om je heen. Even uitblussen... Dat uitpraten komt wel.

    En ik zou je nergens voor schamen. Het kan iedereen wel eens overkomen (denk ik).


    It's never gonna happen, Guys.

    Waarom zijn ze teleurgesteld in je? Van wat ik nu lees heb je al jaren geen woedeuitbarsting gehad en er na zo'n lange tijd is alleen maar menselijk. Misschien is het bij de één heftiger dan de andere maar voel je asjeblieft niet heel rot om wat er gebeurde. Ik kan er niet over oordelen omdat ik niet weet wat erachter zit, maar het feit dat je berouw hebt, wil alleen maar zeggen dat je echt wel een goed mens bent.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"