• Ik hoorde net van een vriend van me, die ook bevriend is met het broertje van m'n vriendje, dat mijn vriendje wel is met een vriendin van hem in bed ligt. Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Ik bedoel, ik vertrouw hem wel, maar ik snap het gewoon niet. Waarom gaat hij met haar in bed liggen. Ik weet helemaal niet wie zei is enzo.. aargh. Wat denken jullie dat ik moet doen?


    Life is hard and then we die

    egt gewoon vragen


    Guns dont kill People do

    vragen of het waar is =/
    maar maar als het waar is vraag dan waarom hij dat doet, en als hij geen reden heeft dan vind ik dat je het even moet laten en dan als je het later nog een keer hoort dan zou ik het uitmaken
    sterkte <3!


    I don't need words to feel those lips.

    Hij kent haar nog niet zo lang. Hij heeft me eens verteld dat hij haar best wel aantrekkelijk vond. Ze is best wel vaak bij hem, meer dan ik in ieder geval. Ze is, wat ik van z'n broertje gehoord heb, lang, dun, zwart lang haar, gothicachtig. Ik weet dat hij gothicachtige meisjes leuk vind. Ik ben dat totaal niet. Nouja, genoeg reden om je af te vragen wat hij doet met haar op dat bed toch?

    True. Ik heb in dat andere topic gelezen dat ie je gedumpt heeft per sms. Dat haalt me nu echt het bloed onder m'n nagels vandaan. Excuses als ik me wat liet meeslepen maar dit soort dingen liggen me erg gevoelig >.<'


    No growth of the heart is ever a waste