• Ik hoorde net van een vriend van me, die ook bevriend is met het broertje van m'n vriendje, dat mijn vriendje wel is met een vriendin van hem in bed ligt. Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Ik bedoel, ik vertrouw hem wel, maar ik snap het gewoon niet. Waarom gaat hij met haar in bed liggen. Ik weet helemaal niet wie zei is enzo.. aargh. Wat denken jullie dat ik moet doen?


    Life is hard and then we die

    Afwachten?
    Je weet niet wie het is en waarom enzo, misschien zijn ze wel al heel lang vrienden en doen ze dat altijd al, of heef tdat meisje het moeilijk en troost hij haar?

    ik weet niet hoe jou vriendje is, maar als hij vreemd zou gaan zou je het merken ofzo?


    If you want me to listen, whisper...

    Hij kent haar nog niet zo lang. Hij heeft me eens verteld dat hij haar best wel aantrekkelijk vond. Ze is best wel vaak bij hem, meer dan ik in ieder geval. Ze is, wat ik van z'n broertje gehoord heb, lang, dun, zwart lang haar, gothicachtig. Ik weet dat hij gothicachtige meisjes leuk vind. Ik ben dat totaal niet. Nouja, genoeg reden om je af te vragen wat hij doet met haar op dat bed toch?


    Life is hard and then we die

    Gewoon vragen? Hij is niet voor nis je vriendje.

    Hij kent haar nog niet zo lang. Hij heeft me eens verteld dat hij haar best wel aantrekkelijk vond. Ze is best wel vaak bij hem, meer dan ik in ieder geval. Ze is, wat ik van z'n broertje gehoord heb, lang, dun, zwart lang haar, gothicachtig. Ik weet dat hij gothicachtige meisjes leuk vind. Ik ben dat totaal niet. Nouja, genoeg reden om je af te vragen wat hij doet met haar op dat bed toch?

    Ja, dat is het inderdaad. Je moet echt serieus een met hem praten, zeker niet voor je houden! Gewoon praten erover, en laat niet over je heenlopen, vraag wat hij met haar in bed doet, zeg dat je het niet meer wilt, anders kan hij gaan kiezen x] *evil*


    Your make-up is terrible

    Gewoon vragen? Hij is niet voor nis je vriendje.


    Zou ik ook doen (A)


    Listen to what we're not saying..

    Nouja.
    Als ik een jongen was, en ik lag bij een meisje wat ik best aantrekkelijk vond in bed zou het waarschijnlijk niet alleen bij liggen blijven x.x
    Ik zou dr toch eens achteraan gaan O.O


    Mew <3

    Eeuh xD zo'n situatie is gwn kut!


    Your Butt is Mine!

    Gewoon vragen. NIet gaan insinueren en drama senario's gaan bedenken. gewoon vragen..


    Wie du mir, so ich dir.

    hem voor de feiten legen..
    Zeg hem dat hij best vrijheid mag hebben maar niet zomaar met een ander in bed moet duiken...
    als hij zich er niks vanaantrekt hem laten kiezen...Da wijf of jij!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ok
    Vrangen?

    Gewoon vragen zonder beschuldigende toon denk ik dat het beste is.


    blame the bully.

    gewoon vragen..
    niet over msn ofzo.. in t echt zie je beter hoe hij reageert of als hij liegt.
    iig heelveel succes ermee.(flower)

    Vraag het hem in zyn gezicht en kyk hoe de reageert

    En toen was het uit.


    Life is hard and then we die

    ick vind het echt erg voor jou

    ick heb ook geen goeie herineringe aan een bepaalde jonge

    dus welkom in de club zou ick zegge
    en sterkte :]