• Hi!

    Ik heb een vraagje en hopelijk kan iemand mij antwoord geven haha!

    Ik vraag me namelijk af of het derde boek in de 'Angel' trilogie van L.A. Weatherly eigenlijk vertaald is in het Nederlands?
    Met een google zoek kwam ik erachter dat er wel degelijk een derde boek is, genaamd 'Angel Fever', maar hij blijkt er enkel in het Engels te zijn. Ook vind ik op Standaard Boekhandel de vorige twee niet meer terug in het Nederlands. Niet dat Engels een probleem is maar ik heb de andere twee ook in het Nederlands (:

    Het zou erg jammer zijn aangezien ik al zolang het derde deel wil lezen, aangezien het altijd één van mijn favoriete boeken was / is :')

    Alvast bedankt!


    soul made of stardust and chaos.

    Misschien staat ie op de Nederlandse versie van Amazon?

    Litten schreef:
    Misschien staat ie op de Nederlandse versie van Amazon?


    Dankje voor de tip! Maar ik lijk 'm niet meteen te kunnen vinden ... Ga straks wel eens op mijn laptop zoeken want op de telefoon is het nogal onhandig hahah


    soul made of stardust and chaos.

    Ik weet niet hoe lang het boek al uit is, maar de Nederlandse versie komt altijd later dan de Engelse. Dus als het boek net uit is, kan het daaraan liggen.
    Je kan ook even op bol.com kijken voor de Nederlandse versie (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Jethro schreef:
    Ik weet niet hoe lang het boek al uit is, maar de Nederlandse versie komt altijd later dan de Engelse. Dus als het boek net uit is, kan het daaraan liggen.
    Je kan ook even op bol.com kijken voor de Nederlandse versie (:


    Het is er blijkbaar al van 2013 :') maar het vreemde is dat ik ook de eerste en de tweede niet meteen terugvind ...
    Ach, bol.com, juist hahaha. Valt het op dat ik zelden online boeken koop? :')


    soul made of stardust and chaos.

    Update : ook op bol.com geen spoor van het derde boek in het Nederlands :/

    Ik vrees ervoor dat ik het ga vinden ):


    soul made of stardust and chaos.