naam: Elisa
rol: vriendin joe
leeftijd: 16
why wil je die rol: Omdat ik Joe knapper vind dan kevin x'D En omda ik vind dat jij hippe quizjes heb!! [laat me wel ix weten als deel 1 er is, ik maak 'em zowiezo^^]
wat vind je van mij ^^: Euhm, ik ken je niet echt ,maar ik vind je wel een mooi meisje ^^ En nee, ik zeg dat niet omdat ik die rol zou krijgen..
foto: http://i232.photobucket.com/albums/ee174/avrillavignerox26/demi-13.png
tekstjee:
Hallo Sgattiez,,
Ik ben dus Elisa en ik ben 16 jaartjes oud. ^^ Ik heb bruin haar & bruine ogen en doe eigenlijk wel altijd iets anders met me haar.. Krulletjes, styl, staartje,... Ik hou der gewoon van >< Mensjes beschrijven me als lief, eigenwijs, babbelaar, koppig, probleemoplosser,... Ja, ik help echt véél mensjes met hun problemen. Ik woon nog bij mijn ouders en heb nog een kleiner zusje van 11 jaar. En eigenlijk komen we nog tamelijk goed overeen, natuurlijk is er wel eens ruzie zoals bij iedereen, niet? Ik hou van dansen, daar kan ik me echt in uitleven, toneelspelen, snoepjes en ben echt verslaafd aan mijn iPod. Ik hou gewoon van muziek, alle soorten eigenlijk, behalve klassiek en doe mijn iPod dan ook OVERAL mee en dan bedoel ik ècht overal^^ Ik haat insecten en een badhairday en nee ik ben geen huppelkutje fzo, ik ben een gewoon meisje. Maar niemand heeft toch graag een badhairday? Ik hou supervéél van mijn vriendinnen, die zijn echt alles voor me. Dus als je er een verkeerde vinger naar uit steekt, dan heb je met mij te doen. En das niet zo'n lachertje! Maar nu moet ik echt gaan dus,, ByeBye <33.
What you see, is what you get.