• klik!

    Like I would




    He won't touch you like I do




    He don't know your body, he don't do you right




    He won't love you like I would

    Proloog:

    Sharon C. Parks

    Het 3 jarige meisje keek verward om zich heen, aan de hand van de mevrouw van het adoptie bureau werd ze de gate door geholpen. Het meisje was als baby bij de ingang van een kerk gelegd, met verder geen informatie. Ze werd opgevangen in een weeshuis in Zweden. Toen ze ter adoptie werd gesteld vonden mijn man en ik haar gelijk een mooi lief meisje. We hadden ons ingeschreven, en hebben het geluk gehad dat wij haar nu op mochten halen op het vliegveld in Londen.

    De vrouw kwam samen met het meisje aan haar hand naar ons toe gelopen, ze stelde zich voor en liet ons voor het laatst onze beide handtekeningen zetten. Alsof het meisje het kon aanvoelen pakte ze mijn hand vast, het kleine handje om mijn vinger. Ik heb mij nooit eerder zo gelukkig gevoeld. Het meisje kwam met ons mee naar ons appartementje in Bradford. Ze was erg moe en heeft in de auto gehuild en vooral veel geslapen. Toen we bij ons huis waren tilde mijn man haar naar ons grote bed, heeft haar daarop gelegd en ze draaide zich om. Haar kleine knuffelbeertje vastgeklampt tussen haar armpjes.

    Toen dacht ik bij mijzelf, welkom in deze betere wereld.
    Welkom, Alicia Kelsey Parks