• Hey!

    Ik was wat door de topics aan het scrollen, en ik zag hier en daar weer leuke covers, en toen kwam ik plots op een idee. Ik weet niet of iemand anders het al eens heeft voorgesteld - sorry als dat wel zo is - en of het mogelijk is, maar misschien kan er ook een wedstrijd komen "Cover of the month"? Zoals er nu al is voor gedichten, stories etc.

    Dus bijvoorbeeld dat er elke maand een titel wordt gegeven en misschien een voorwerp dat in het plaatje moet voorkomen of bepaalde voorwaarden (zoals iotm) en dat mensen dan wat kunnen inzenden?

    Het lijkt me wel leuk om te zien wat er elke maand gemaakt wordt én het kan war extra reclame zijn voor bepaalde covermakers.
    Als het mogelijk is, natuurlijk.


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Tracker schreef:
    (...)
    Oh jaa, wat mij betreft zeker! Maar je kunt altijd een apart topic aanmaken om ook bij anderen te polsen.


    Ik bedoelde het meer als verlengde van de wedstrijd die jullie willen organiseren, omdat het mensen toch een kans biedt om dan mee te doen (:

    Skrivbar schreef:
    (...)

    Ik bedoelde het meer als verlengde van de wedstrijd die jullie willen organiseren, omdat het mensen toch een kans biedt om dan mee te doen (:

    Oh, zo! Ja, dat lijkt me ook super! Zeker als we om de maand een editie voor beginners en voor gevorderden zouden gaan doen. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    (Als er zoiets georganiseerd gaat worden, kunnen jullie mij dan een berichtje sturen? Ik zou graag meedoen c:)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Tracker schreef:
    (...)
    Oh, zo! Ja, dat lijkt me ook super! Zeker als we om de maand een editie voor beginners en voor gevorderden zouden gaan doen. ^^

    Ik zou wel niet IEDERE maand een tutorial kunnen maken, hoor. Dat is voor mij niet haalbaar, er gaat super veel tijd inzitten.

    Skrivbar schreef:
    (...)
    Ik zou wel niet IEDERE maand een tutorial kunnen maken, hoor. Dat is voor mij niet haalbaar, er gaat super veel tijd inzitten.

    Nee dat zou dan op zijn meest om de maand zijn. ^^
    Maar minder is natuurlijk ook prima haha, geef jij t.z.t. zelf maar aan wanneer en hoe vaak je dat zou willen doen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Kunnen moderators ook meedoen? :')


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Worden er ook flapteksten bij de opdrachten gegeven?

    Worden er verhalen/titels bedacht of Q's stories ervoor gebruikt?

    [ bericht aangepast op 13 sep 2016 - 18:57 ]

    Puellae schreef:
    Worden er ook flapteksten bij de opdrachten gegeven?

    Worden er verhalen/titels bedacht of Q's stories ervoor gebruikt?

    Dat gaan we dus bespreken.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wil wel helpen bij de uitwerking enzo, maar het zelf helemaal organiseren, zie ik niet helemaal zitten ivm tijd (en beloningen). (:


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Frisk schreef:
    Ik wil wel helpen bij de uitwerking enzo, maar het zelf helemaal organiseren, zie ik niet helemaal zitten ivm tijd (en beloningen). (:

    Okido! Ik wil dat desnoods ook wel in mijn eentje doen als dat voor iedereen geldt, maar wat hulp met uitdenken zou wel fijn zijn ja, dat neemt denk ik de meeste tijd in beslag. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh sorry, ik dacht dat het al besproken was.

    Ik wil altijd helpen, als je graag iemand bij de wedstrijd hebt, wil ik dat ook wel doen? Ik weet alleen niet of ik elke maand even veel tijd heb.

    Het is inderdaad een leuk idee, zo geef je mensen die het ooit al eens wilde ontdekken / leren motivatie om ermee bezig te gaan. (:


    Credendo Vides