• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Waarom ruikt het hier dagelijks naar vuilnisbelt? Ik dacht dat de vergister een nieuwe koepel had gekregen tegen de stank voor de 3e keer dit jaar. Blijkbaar werkt deze ook nog steeds niet.

    Boyega schreef:
    (...)

    IK ZIT DAT ECHT SERIEUS NU TE LUISTEREN. Hoe eng.

    Hahahaahahaha, hilarisch dit x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Damn it San, get your thoughts together and make a decision!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik hou echt al zoveel van de mensen van de studievereniging, ook al heb ik ze pas afgelopen vrijdag leren kennen. :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik ben nu mega gefrustreerd en heb zin om kei hard te gaan gillen! ARGGGHH


    Treat People With Kindness

    PANIEK, OPROER.
    Mijn tablet is bijna leeg. Pas na één dag O_o
    Nuja, ik moet hem toch de eerste vijf keer hem helemaal leeg laten lopen, kan maar beter meteen gebeuren. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Waarom is het zo saai?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Er zit een krekel op mijn raam en hij is al 3 uur lang geluid aan het maken. Ik word nog net niet gek.

    Oké, het is ontzettend laat voor mij, en meestal brabbel en waanzin ik dan maar wat, dus iedereen die dit lange verhaal gaat lezen, good luck, doe het niet. Ik ben super moe. En dat vooral mentaal, want ha, ik heb vandaag toch alleen maar op mijn achterste gezeten, net als de afgelopen zes weken. Dat gaat echt een hele switch worden als ik opeens twee weken achtereen moet gaan werken. Maar het gaat wel leuk worden, daar geloof ik wel in. Werken is altijd leuk. Ik zit er nu enkel mee met dat gedoe met die jongen. Mijn psychologe heeft gezegd dat ik een heel sterke mind heb, maar dat ik mezelf in de val lok, en lemme ducking tell you, ik kan mezelf dingen wijs maken, niet normaal gek. Ik ben toxisch voor mezelf. :') Zie, alweer zo'n onzin. Jk. Op de een of andere manier heb ik mezelf dus overtuigd dat ik die jongen zeker weten ooit nog eens ga zien. Een heel gedoe met onderbuikgevoelens, etc., welnu, het kan eh. Maar djeez, nu heb ik mezelf mooi overtuigd dat ik hem donderdag op de terugweg ga zien. Ha, je hebt hem in geen twee jaar gezien, en nu opeens zouden jullie twee keer samen reizen. wtf gast. Waarom houd je jezelf niet eens bezig met leren voor je fudging examen inplaats van over hem na te denken, want het is duidelijk dat het maar eenmalig was, en dat dit leuk was, maar je nu weer naar de realiteit moet gaan. Vind je het wat, jezelf trollen? Lol.
    Oh dan nog, wat is dat voor een hypocriete shizzle. Je bent tegen verliefdheid/liefde etc, blij met je singleheid, valt normaal nóóit op vreemden, en ineens krijg je dit. Dafudge man. Ik verwacht toch beter van je. Ik ben teleurgesteld in je. Ga slapen sucker. Als je je dingen af hebt. Dus maak die dingen gauw af, en ga dan slapen loser.


    Dikke onzin, lees het niet. :'D Tldr; slaapdronken onzin om mijn gedachten op een rij te krijgen.

    Oh boy, de meligheid is begonnen. Ik moet zorgen dat ik zo gauw mogelijk naar bed ga voordat dit uit de hand loopt. :') Ik zweer, laat me nooit laat op zijn. Dat gaat niet goed.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2016 - 0:15 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    I still love you. Stupid me.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Noo, mijn hoofdstuk is 300 woorden te lang. Hoe ga ik dit fixen? Dat zie ik morgen wel. Eerst slapen. De krekel is eindelijk stil, maar de vuilnisbelt geur is er wel weer..

    Ik moet opstaan en deze shit herhalen en zorgen dat ik erdoor ben maar mijn bed ligt zo goed. En ik ben zooo moe.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    All good things must end, I guess..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Bah, slecht geslapen vannacht en ik voel me nog steeds niet oké door die verstopte neus...


    Stenenlikker

    Weer eens veel te laat gaan slapen... laat ik dat vanavond eens vooral niet doen