Histoire schreef:
(...)
Ik ben tegenwoordig in mijn leven meer een middelmaat niet extravert maar ook niet super introvert, ik ben rustig, maar kan goed overweg met mensen. Wel herken ik het. Aan het begin van mijn tienerjaren hadden er andere mensen ook altijd problemen mee, het voelt inderdaad verschrikkelijk en begon ik me ook steeds meer met die eigenschap te identificeren en zelfs minderwaardig door te voelen , maar trek het je alsjeblieft niet aan. Uiteindelijk zijn er altijd ongelofelijk veel mensen die het wel waarderen, omdat ze het diepgaand vinden en vinden dat je net door je introversie heel veel te vertellen hebt, omdat je veel nadenkt en reflecteert. Blijf het positieve voor ogen houden en ga je niet slecht voelen over jezelf. Al begrijp ik je wel, ik heb me mijn hele tienerleven onzeker gevoeld over die eigenschap, maar uiteindelijk er zijn zoveel, zoveel mensen die er geen probleem mee, dat je van de rest gewoon maar moet denken dat ze allemaal de pot opkunnen en je tijd niet waard zijn.
Ja dat klopt wel inderdaad. Het is alleen lastig omdat veel studenten baantjes in de advertising of horeca zijn waar er nogal gekeken wordt of je makkelijk mensen aanspreekt etc. Maar dankjewel (:
Vikings schreef:
Wauw, ik vind jouw helemaal niet super introvert. Niet dat je super-extravert bent, maar gewoon, gemiddeld...
Ik kan me in elk geval niet echt voorstellen dat je daardoor geen baantje zou kunnen vinden.
Maar ja, men krijgt zoveel sollicitaties dat ze iets moeten zeggen. Ik hoop dat je toch wat gaat vinden!
Via het internet vind ik het makkelijker om extrovert - of minder introvert - te lijken, maar als het erop aan komt en vooral met nieuwe situaties vind ik het heel erg lastig om op mensen af te stappen, ben ik super verlegen en nerveus. Ik heb wel vaker gehoord dat mensen mij niet introvert vinden, maar meestal zijn dat mensen waar ik mij bij op mijn gemak voel en Q is een platform waarbij ik mij op mijn gemak voel en ik dus veel meer open ben.
Puellae schreef:
(...)
Dit was Utrecht, maar misschien hebben ze ook nog andere locaties?
Utrecht is perfect! (:
My fake plants died, because I did not pretend to water them.