@Growlithe: Criminal Minds is inderdaad awesome. Ik heb hiervoor een halfjaartje Psychobiologie (heeft ook veel te maken met gedrag enzo van de mens) gedaan en dat was echt vet interessant. CSI is voor mij een beetje het begin van de tijdperk der crimeseries, maar dat valt volgens mij vies tegen want je had ook al Baantjer daarvoor, en die typisch Britse serie waarvan ik weer de naam kwijt ben.
Bones was/is gewoon pure hilariteit (met af een toe een traantje erbij).
@Kelly: Ach, je kunt anders later altijd nog ervoor studeren, toch? Ik heb dit nu ook als beginstudie gedaan, maar ben nog van plan om nog veel meer studies te doen die me interessant lijken. ^^
Bedankt, in ieder geval!
Hahhaha, daar heb je inderdaad gelijk in x'D
@Douceur: Nog een Castle-fan! W00t *O*
Ik heb in het begin altijd echt dubbel gelegen bij al die afleveringen. Nu nog steeds trouwens, maar ik volg het niet meer zo intensief, helaas.
@Finding_Dory: ik smelt bij het zien van jouw avatar.
Was dat niet Kommesar Rex? (; Ik heb het nooit gezien, maar ik heb er veel van gehoord van mijn vriend, haha
@Maaike: ik neem aan dat je Castle bedoeld? Ik ken namelijk geen serie die Beckett heet, haha. ^^
@Inge: Ja maar, ja maar. Ik doe de realistische versie van wat Abby doet... Dus dat is vrijwel onmogelijk, want dat maak ik waarschijnlijk het saaiste programma ooit :x
Maar Abby is inderdaad awesome.
Dankjewel, ik houd jullie wel op de hoogte met de vorderingen. Sowieso moet ik binnen een halfjaar mijn propedeuse halen (doe jaar 1+2 in één jaar), dus daar komt iedereen snel genoeg achter. ^^
@Anne: dankjewel!
@Erica: hahaha, jij bent ook al zo'n doorgewinterde crimesceneseriekijker als ik ben. Nog erger zelfs, geloof ik x'D
Dankjewel! Ik ben ontzettend benieuwd. ^^
@Sarah: oeh, ik ben benieuwd. Als ik tijd heb ga ik het eens beter bekijken. Dankjewel voor de tip!
Deep inside, I've never felt alive