Ik klaag niet graag hierover. Eigenlijk, ik wil hier graag over klagen, maar ik heb een idee alsof er een taboe op rust etc, en dat als ik er over klaag ik een watje ben, maar ik ga er gewoon lekker over klagen.
Het is weer die tijd van de maand. En ik ben iemand die gezegend is met een cyclus van 32/34 dagen. Wees blij, zou je zeggen. Maar NEE. Al twee/drie/vier dagen van te voren voel ik mijn uterus al groeien en pijn doen en alles wat een normale ongesteldheid is, echter, zonder bloed. Dat zit ik echt een paar dagen op zo'n punt van; ga bloeden of stop met pijn doen, aaaargh! Jep. Iedere maand. En ik word er gek van.
En deze periode heb ik ook nog eens last van mijn hormonen, als in, ik merk dat ik dan vrij kortaf ben, of sneller van streek raak, of iets, en dit gecombineerd met dikke stress -ik heb maandag examen, en het is fudging heet, lange leve Limburg- zorgt ervoor dat ik super prikkelbaar ben, en mezelf nog eens verras met hoe ik reageer op bepaalde dingen. Ain't that great?! :'D
Dus ja, daar wilde ik even over klagen, dat mijn periode niet komt, als ik het voel. Nu voel ik het dus al vanaf dinsdag, al dan niet langer, en het is nog net niet begonnen, of het is net een paar momenten geleden begonnen, maar het gaat om het idee. AAAAAaaaargh.
You could be great, you know, its all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt