Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Het hele huis is opgeruimd. Wie heeft dit gedaan? Mijn opa en oma? Mijn andere opa en oma? De buren? Een random inbreker die vond dat het huis een zooitje was? Ik heb geen idee, maar ik ben wel dankbaar. Nu hoef ik morgen niet te stofzuigen^^
Op dit punt ben ik er zeker van dat ik het te ver aan het trekken ben met dit editen want ik geloof niet dat je aantekeningen bij 50% van de tekst moet zijn 'herschrijf dit deel TOTAAL en maak er nu iets GOEDS van'. zuCHT.
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.
Wiarda schreef:
Op dit punt ben ik er zeker van dat ik het te ver aan het trekken ben met dit editen want ik geloof niet dat je aantekeningen bij 50% van de tekst moet zijn 'herschrijf dit deel TOTAAL en maak er nu iets GOEDS van'. zuCHT.
jip nee
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan