• Oké ik heb een probleem met Photoshop en kom er maar niet uit.
    Ik ben een cover aan het maken en als ik er tekst op wil doen blijven de letters klein - terwijl hij al op 72 staat.
    Hoe los ik dit op?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Is het een standaardfont dat je gebruikt, of heb je het gedownload?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    UM, ik neem dan altijd de pijltjestool (move-tool ofzo? Idk) en selecteer dan bovenin de werkbalk free Transform (of iets dergelijks). In ieder geval kan je dan zelf je tekst vergroten door shift ingedrukt te houden.

    Kijk trouwens ook nog even of je niet de afstand tussen twee regels aan het aanpassen bent, soms vergis ik me daar nog wel eens in x)


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik heb best vaak dat ik de tekst vergeet te selecteren :W Is dat het niet toevallig?


    Caution first, always.

    Townsend schreef:
    Ik heb best vaak dat ik de tekst vergeet te selecteren :W Is dat het niet toevallig?


    Haha, dit is zo herkenbaar.
    ---
    Maar als je er nog niet uitkomt stuur maar screenshots in dit topic, dan zien we t probleem miss sneller.


    Aan niets denken is ook denken.

    Townsend schreef:
    Ik heb best vaak dat ik de tekst vergeet te selecteren :W Is dat het niet toevallig?


    Toevallig ben ik dat niet vergeten. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Virtues schreef:
    UM, ik neem dan altijd de pijltjestool (move-tool ofzo? Idk) en selecteer dan bovenin de werkbalk free Transform (of iets dergelijks). In ieder geval kan je dan zelf je tekst vergroten door shift ingedrukt te houden.

    Kijk trouwens ook nog even of je niet de afstand tussen twee regels aan het aanpassen bent, soms vergis ik me daar nog wel eens in x)


    Ah dat zal ik zo wel even proberen.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Cariani schreef:
    Is het een standaardfont dat je gebruikt, of heb je het gedownload?


    Ik heb sommige gedownload maar bij standaardfont doet 'ie het ook. :c


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Vaak moet je ook even kijken naar hoe groot je afbeelding is, want 72 pixels grote tekst is natuurlijk heel groot op een 200x200 canvas, maar klein op een 1000x1000 canvas.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Virtues schreef:
    Vaak moet je ook even kijken naar hoe groot je afbeelding is, want 72 pixels grote tekst is natuurlijk heel groot op een 200x200 canvas, maar klein op een 1000x1000 canvas.


    Mijn cover is volgens mij 520 x 800 en daarvoor gebruikte ik ook altijd zo'n formaat en kwam de tekst er altijd prima op.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    probeer dit eens uit? (:

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 13:24 ]

    Meteorites schreef:
    probeer dit eens uit? (:


    Thanks! Misschien dat het helpt zal zo even kijken ^^


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus