• Ik weet dat hier eigenlijk al een paar keer een topic over is geopend, al was dat wel wat maanden terug, maar daar kon ik geen bericht meer op plaatsen..



    Goodreads is een site -en tegenwoordig ook een app- waar je al je boeken kan bijhouden. Alles dat je hebt gelezen, momenteel leest en de boeken die nog op je to read lijst staan. Je kan gemakkelijk nieuwe boeken met de barcodelezer inscannen en op je lijstjes zetten. Natuurlijk kun je ook reviews schrijven en lezen en kun je voor jezelf een reading-challenge opzetten. Zodra je je favoriete boeken heb toegevoegd zal de app ook aanbevelingen doen, waarvan ik zelf er al een boek heb toegevoegd!

    Ik heb maar een zielige 12 vrienden, en ik vroeg me eigenlijk af wie er allemaal ook een account hebben hier op Quizlet, dat zullen er misschien wel meer zijn dan twee jaar geleden. Vandaar het topic! ^^


    My profile


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik heb toevallig laatst een aantal boeken toegevoegd erop, maar ben lang niet altijd actief er op. Dit is mijn profiel.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn