Sugar_Coated schreef:
Ik wil opzich wel een ouder op me nemen als je die nog nodig hebt c:
Jaa yess, dat zou heel fijn zijn.
Ik wilde er denk ik een vader bijnemen, die of echt zo'n jerk was tegen vrouwen. Hij zou dan iets van vijftig zijn (als het niet ouder is) en dan met Meredith gaan en op haar kont slaan.
Of ik wilde een vader nemen die nu met een andere man was gegaan, die dus ook vader is van één van de families, dus zeg maar wat jij wil. Als je een vader wil ga ik voor de tweede en bij een vrouw ga ik voor de eerste ^^
you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman
De Palmers zijn kwart Portugees, dus ik denk dat dat inderdaad goed zou kunnen, alhoewel Asa wel iets bleker is dan de gemiddelde Portugees.
Ik zag donker haar en lichte ogen, dus ik dacht misschien is dat het beste xd
Prop hem anders maar ergens, maar niet gezin 3. Daar heb ik Ramon al hahah.
MonChevy schreef:
(...)
Ik zag donker haar en lichte ogen, dus ik dacht misschien is dat het beste xd
Prop hem anders maar ergens, maar niet gezin 3. Daar heb ik Ramon al hahah.
Ahahah, ik ben ergens ook wel heel kritisch, dan gaat het hem zeker niet worden :')
you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman
Ik wilde er denk ik een vader bijnemen, die of echt zo'n jerk was tegen vrouwen. Hij zou dan iets van vijftig zijn (als het niet ouder is) en dan met Meredith gaan en op haar kont slaan.
Of ik wilde een vader nemen die nu met een andere man was gegaan, die dus ook vader is van één van de families, dus zeg maar wat jij wil. Als je een vader wil ga ik voor de tweede en bij een vrouw ga ik voor de eerste ^^
Ik wil wel een vader spelen aangezien ik al een dochter heb en dan dus verschillende geslachten heb.
Ik zit er aan te denken om Matt Bomer dan te nemen, maar hij is 38. Ik ga even uitrekenen wat de beste leeftijd is voor mijn man in verhouding met de kinderen, haha
Dan maak ik hem 41