you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman
MonChevy schreef: (...) Sowieso eerst overleggen. Uh, is zo iets typisch Amerikaans niet leuk? Brown, McDonald, Parker, Sullivan
kip is lekker daarom heet ik drumstick
Ruelle schreef: (...) Ja zoiets. Zelf heb ik net even opgezocht en zo en Cunningham, Jackson en Parker spreken mij het meeste aan van zo'n lijstje die ik had gevonden
Ich liebe dich 27.12.23
MonChevy schreef: (...) Parker heeft mijn stem.
Nja het is niet het hetzelfde dus zo'n probleem is het toch niet?
[ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 19:07 ]
Nou ja, Palmer en Parker lijken eigenlijk wel op elkaar, als ik ook eerlijk mag zijn..
Ik vind het prima hoor. Het is alleen zo dat een naam die er wat minder op lijkt misschien beter zou zijn. Als jullie Palker graag willen doen we dat.
Ik zie geen verwarring to be honest, maar goed.
Maar wilt iemand de relatie met Ruby bespreken uit familie 3? c;
Everything is illuminated by the light of our past.
MORTALKOMBAT schreef: Maar wilt iemand de relatie met Ruby bespreken uit familie 3? c;
MonChevy schreef: (...) Yeah sure zeg het maar. Ik heb haar volle broer voor je.
[ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 0:16 ]
MORTALKOMBAT schreef: (...) Misschien dat ze elkaar wel mogen, beetje langs elkaar leven en als ze elkaar irriteren dat het ook echt erg is omdat ze beide een grote mond hebben.
Ik heb Sophie van familie 1 af. Staat iemand open voor relaties?
Sometimes it's hard, but I will never give up.
Littlepanda_ schreef: Ik heb Sophie van familie 1 af. Staat iemand open voor relaties?
Duval schreef: (...) Ik denk dat je even een andere faceclaim. moet nemen. Camilla heeft Taylor Hill al voor haar rol op de tweede pagina.