• Vandaag heb ik opgemerkt bij twee topics dat ik nergens meer in een topic kan klikken als er een filmpje staat in het topic, of in de reacties. Bijvoorbeeld op de knopjes mijn topics, of het topic aanpassen. Ja mensen, ik kan mijn eigen topic niet meer aanpassen. :') Maar ik kan wel nog in de balk van boven klikken.
    (Specificaties: mac os x, firefox 48.0 en add-block.)
    Heeft iemand dit nog?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Yeah, het is al een tijdje bekend, maar waarom de mods geen algemeen topic maken met dat het makkelijk op te lossen is door het in een quote te zetten (en eventueel spoiler volgens mij), snap ik ook niet.


    Your make-up is terrible

    Ik had dat wel eens door een fout in mijn coding dat het gebeurde, maar dan kan je wel aanpassen via je telefoon!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Iedereen heeft dit als het goed is. Laatst was er ook iets mis, maar toen dat gefixt is is dit gebeurd. Het helpt om ze in quotes te zetten. En je kan het topic altijd melden als je er zelf niets mee kan. Vaak kunnen de mods het aanpassen.

    Assassin schreef:
    Yeah, het is al een tijdje bekend, maar waarom de mods geen algemeen topic maken met dat het makkelijk op te lossen is door het in een quote te zetten (en eventueel spoiler volgens mij), snap ik ook niet.

    In spoilers zetten werkt niet, helaas.
    Maar een topic zou handig zijn.

    En het kan inderdaad via de mobiele versie aangepast worden, zoals Virtues zegt. (:

    [ bericht aangepast op 19 aug 2016 - 19:35 ]

    Oh, handig dat ik dat weet dat het via mobiele versie wel kan. Maar ik bedacht me inderdaad pas nadat ik het topic had gemaakt zoiets van, huh, was er niet al iets mis sowieso. Een algemeen topic zou wel handig zijn, ja.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Vanmiddag was het de eerste keer dat het op viel bij mij. Ik dacht dat het aan mij lag, niet dus.


    16 - 09 - '17

    -> Slotje


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.