• HOii wezens ^^
    Ik wil binnenkort duss weer naar de kapper voor een korter kapsel en ik ga het weer zwart verfen..
    Jaa ik weet het ,,ik wou/wil het eigenlijk helemaal blauw doen maar dan gaat iedereen gelijk weer zeuren enseu en dan kun je wle seggen : Laat se lkkr ,als jij het mooii vind,, Maar doe het anders lkkr zelf,, KUn je kijken hoe jij het vind als mensen om de 5 seconden beginnen te zeiken.. Ze doen het nu al door die roze pluk ,,maar als ik mn hele haar blauw gaa doen word het duss nog erger ><
    Maar goed , Back to the point xD
    Ik wil duss een korter kapsel maar ik weet duss nixx xD heeft er iemand miss een goed plaatje? EN dan ook weer niet superkort maar sgouderlengte fseu ^^


    Crack a bottle

    dude steel mijn hyves foto xP


    waarom? X'D


    Crack a bottle

    Mooi zo en alsje!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Heb je smalle lippen en wil je eigenlijk die volle zoenlippenlook? Maak met een potlood de vorm van je mond groter door een lijntje net buiten de contouren van je lippen zetten. Vul dan je mond in met een lippenstift in de dezelfde kleur. Kies niet voor een donkere kleur lippenstift, want die verkleint je mond juis, maar gebruik zachte, glanzende kleuren. Heb j juist volle lippen en wil je ze smaller? Teken met een potlood dan een lijntje binnen de contouren van je lippen en stift daarna je mond met dezelfde kleur, gebruin nu juist geen lichte tinten maar donkere. (Uit een tijdschrift :


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ohja, nu ff oog tips


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    (...)

    waarom? X'D


    das like.. haar tot op de sgouders xP


    We can only learn to love by loving.

    Tips:
    >Als je mascara klonterig wordt, haal dan het borsteltje niet heen en weer in de huls, maar leg het ongeveer een minuutje in heet water. De mascara word dan zacht en is weer makkelijk aan te brengen!
    > Het is altijd een bebibber om eyeliner aan te brengen op je ooglid. Zorg ervoor dat je een nat wattenstaafje klaar hebt liggen zodat je vlekjes snel weg kunt halen.
    > Soms is de oogschaduw waar je sochtends heel erg lang over hebt gedaan smiddags al verdwenen... Breng daarom je oogschaduw met een vochtige kwast of spons applicator aan. Hij blijft veel langer zitten


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Uch, wat ben ick cool vandaag :


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Kee, ik heb 'm nu. Ik zag een mod zelf ook linken naar haar fotoboek dus ik neem aan dat het (weer) mag?
    Het gaat om het kapsel, zo'n a symmetrisch achtig iets.

    http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=92076


    No growth of the heart is ever a waste

    Kee, ik heb 'm nu. Ik zag een mod zelf ook linken naar haar fotoboek dus ik neem aan dat het (weer) mag?
    Het gaat om het kapsel, zo'n a symmetrisch achtig iets.

    http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=92076

    Oewhh xD Goed getekent ^^
    I like die kapseltje xD

    en dankje voor de makeup tips? XD
    EN nicol ,Aah zo xD


    Crack a bottle