• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 22:26 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    De Schotse vrienden van mijn opa en oma zijn hier en ik vind Ieren beter te verstaan, lol


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dat broodje boulet met ik weet niet welke saus en ajuin is foktop pikant. My mouth is on fire.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Waarom is Jared Leto zo hilarisch en donders knap, damn. En dan te bedenken dat hij al 44 is.

    Krolock schreef:
    Waarom is Jared Leto zo hilarisch en donders knap, damn. En dan te bedenken dat hij al 44 is.

    44 whAT?


    Caution first, always.

    Krolock schreef:
    Waarom is Jared Leto zo hilarisch en donders knap, damn. En dan te bedenken dat hij al 44 is.

    This.


    // Lol, alles moet nu ineens in je kamer staan omdat de verloskundige over 5 minuten komt en je zeurt dat je je kont niet meer kan keren? Ga dan lekker het huis uit of had je hersenen gebruikt 8 maanden geleden. Je hebt geen recht om te zeiken. Je tante, díé heeft het recht om te zeiken. ('=

    [ bericht aangepast op 18 aug 2016 - 13:41 ]

    Ik ben zo zo zo blij dat het je gelukt is. Nog nooit zo gelukkig geweest voor iemand anders. <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Waarom is er niets in de buurt om te slaan IK WIL IETS SLAAN echt ik heb dit al vier weken en als ik volgende week weer naar school moet wordt sowieso een onschuldig iemand het slachtoffer dus ik ga nu iets zoeken om te slaan want ik ben boos, verdrietig en dat paniekgevoel mag weg


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Townsend schreef:
    (...)
    44 whAT?

    Haha ja zou je echt niet verwachten hè

    Een beetje random, maar ik kijk een film. Dus hij noemt zichzelf Zodiac in zijn brief. Waarom denken mensen dat het dan een goed idee is om hem ook echt zo te gaan noemen. Geef die zieke fuck nog een beetje meer aandacht. Noem hem gewoon de Oompa Loompa 'slecht in spelling' killer.


    What would Emma do?

    Daaaaamn mijn boek is binnen ^^ En hij is vanmorgen pas verzonden XD Yaas, ik ben zo gelukkig op het moment. Nu nog wachten op mijn powerbank.

    // Als de verloskundige zegt dat mijn internetkabel weg moet zeg ik dat ze dat kan vergeten. Dat gaat niet gebeuren.

    Het is hier warm en ik heb een hekel aan vieze handen mweh.
    Maar ja, iemand moet dat barbecue vlees op schalen doen D:


    26 - 02 - '16

    Mijn haar is zo lelijk, ik wil huilen


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Het is zo fascinerend hoe egoïstisch jij bent
    // nvm nu ben je niet meer fascinerend maar gewoon kut. ik laat mijn katten wel gewoon verhongeren als we in portugal zitten omdat jij ze last minute niet meer wil voeren hoor

    [ bericht aangepast op 18 aug 2016 - 15:06 ]


    i put the fun in funeral

    Idioten geboeid weten te houden is te grappig.

    // En dan heb je nog de noobs. Ik stop wel weer met spelen.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2016 - 15:09 ]

    Zwemmen is zo gezellig :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.