Jullie zijn erg lief, mensen. Bedankt. *O*
GredWeasley schreef:
(...)
Stucky omfg (heart2)
Jaaaaaa, precies.
Kelmeckis schreef:
Van harte gefeliciteerd!
Geen vierkante taart voor je verjaardag? Ik ben geschokt.
Sparen jullie thuis dan ook echt badeendjes? Want je hebt ook die van bud badeendjes en die zijn wel heel leuk.
Haha, nee, helaas. Onze standaard taartvorm is rond, vrees ik. :'D Al zat er wel een vierhoekige chocoladecake bij die berg snoep van mijn zusje, dus dat komt nog een beetje in de buurt, soort van.
We sparen ze niet echt officieel, maar we hebben er echt een stuk of honderd door het huis slingeren. Mijn vader sliep jarenlang iedere week een nachtje in een hotel voor zijn werk en daar kon hij telkens een badeendje meenemen, en onze hond is er dol op, dus op een of andere manier zijn badeendjes stiekem onze familiemascotte geworden. Je kunt zien waar we zijn geweest aan het spoor van gele eenden dat we achterlaten.
BlueJays schreef:
Gefeliciteerd, Inge! Ik hoop dat je tot nu toe een geweldig leuke dag hebt gehad en dat dat in het stuk dag dat nog moet komen wordt voortgezet (:
Dank je! Dat is zeker gelukt, en moet ook wel goed komen voor die laatste vijfenvijftig minuten, hoop ik. (bloos)
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan