Babysquirrel schreef:
OMG OMG OMG YOU IS BIRTHDAYING YAAAAYYU OMFG YAS JE BENT ZO COOL LIKE HPUD VAN VIErkanten everybody! OMFGGG eeeeeeuhm ja dus love squares niet teveel bètawerk doen en niet teveel bètalen voor de taart ayahahah sorry voor mijn genederlands en geengels maaar oke yolo nu heleboel smilies *O**O**O**O**O*
Wauw, het enthousiasme spat er bijna letterlijk vanaf, haha. En bètalen, yeah, dat kan ik zeer waarderen. DANKJE.
Debbaut schreef:
Inge! Gelukkige verjaardag!*O*
Speciaal voor jou een tekstje dat je eerst moet verbeteren voordat het duidelijk is.
Beeste inhe.
Woat bn 'k bly dt k jo hb liereb knnen!!!
Gniet vn jauw dog.
doat dr ng veele jaarn by meugn kommmen
Gruutjes
jorane
Bèta-werk! Dat is een erg origineel cadeau, moet ik zeggen. Hartelijk dank. :'D Die hele tekst is erg mooi, maar mijn favoriete stukje is "Gniet vn jauw dog", want ik geniet zeker van mijn hond, dankje.
Dewgong schreef:
GEFELICITEERD! Maak er maar een mooie, vierkante dag van. c: Ik hoop dat je veel badeendjes als cadeaus krijgt!
Ik zou willen vragen hoe je dat wist, maar het was misschien een tikkeltje voorspelbaar - ik heb inderdaad een badeend cadeau gekregen. Ik zal zo een foto posten, haha.
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan