• Ik heb geen woorden om te omschrijven wat ik van Bill vind. Het ene moment vind ik hem lief en het andere moment vind ik hem een vette wannabe. Ik denk dat ik niet meer moet uitleggen wrm ik hem een vette wannabe vind. Ik wil gwn niet dat ie van die standaartypetjes gaat gaan worden. Hij mag zich niet in een hokje zetten. Hij moet gaan weten wat hij met zijn haar wild doen cus als ie zo gaat verder doen dan heeft ie over een paar jaar geen haar meer.
    Ik zeg nu niet wat Bill moet doen ik zeg wat ik vind dat Bill eens zal moeten gaan doen maar hij moet het niet van mij. Hij doet wat hij wil met zijn haar en zijn styl.

    (...)
    Nhee het is u mening waarbij er nog andere zijn die er ook zo over denken. Jij moet niet moeilijk doen. Er zijn mensen die mij gelijk geven dus ga niet in de meerderheid spreken dat het de waarheid is. Want dat is het niet, het is u mening en wat ik zei is mijn mening, en ook ik zeg niet dat ik gelijk heb.
    Oké als jij daar gelukkig van word zijn we het allemaal met je eens. Maar ik ga hier verder geen uitleg meer over geven ofzo.
    Daar heb ik geen zin in. Ik weet hoe het zit. Ik weet wat zich afspeelt tussen die muren, en ik weet wat er gaat gebeuren.
    Jammer voor jou dat jij daar geen enkel benul van hebt.
    Maar ik ben al stil, ik doe al niet meer moeilijk en ik ben het helemaal met je eens :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Oké als jij daar gelukkig van word zijn we het allemaal met je eens. Maar ik ga hier verder geen uitleg meer over geven ofzo.
    Daar heb ik geen zin in. Ik weet hoe het zit. Ik weet wat zich afspeelt tussen die muren, en ik weet wat er gaat gebeuren.
    Jammer voor jou dat jij daar geen enkel benul van hebt.
    Maar ik ben al stil, ik doe al niet meer moeilijk en ik ben het helemaal met je eens :Y)

    Muahahaha. Love dat sarcasme op het einde. :Y)


    Sing the song of the stars for me.

    (...)
    Dus; Omdat mensen jou gelijk geven, ben je ineens heel wat?

    Da heb ik toch niet gezegd ofwel ? Er zijn mensen die haar gelijk geven en mensen die mij gelijk geven. Dat bedoeld ni da ik mij heel wat voel ofso, in tegen deel zelfs. Maar ik bedoel er mee dat ze niet in de meerderheid moet spreken en het gewoon een mening is.

    (...)Oké als jij daar gelukkig van word zijn we het allemaal met je eens. Maar ik ga hier verder geen uitleg meer over geven ofzo.
    Daar heb ik geen zin in. Ik weet hoe het zit. Ik weet wat zich afspeelt tussen die muren, en ik weet wat er gaat gebeuren.
    Jammer voor jou dat jij daar geen enkel benul van hebt.
    Maar ik ben al stil, ik doe al niet meer moeilijk en ik ben het helemaal met je eens :Y)

    Als jij zo spreekt kan ik ook zo spreken. Nieman hier kent mij hoe ik echt ben. En da is misschien het beste omda ik meer weer wat iedereen denkt ^^ net zoals u. Dus ik weet misschien zelfs nog meer als u. En als je er geen zin meer in hebt..reageer hier dan ook niet meer op ;) En dat noemen ze zich 18 jaar -____- PUNT

    (...)
    Als jij zo spreekt kan ik ook zo spreken. Nieman hier kent mij hoe ik echt ben. En da is misschien het beste omda ik meer weer wat iedereen denkt ^^ net zoals u. Dus ik weet misschien zelfs nog meer als u. En als je er geen zin meer in hebt..reageer hier dan ook niet meer op ;) En dat noemen ze zich 18 jaar -____- PUNT
    Muha even voor de duidelijkheid in ben niet leeftijdsgebonden.. en ik ga mij met niemand hier vergelijken.. en niemand hier met mij.. want je hebt echt geen enkel idee lieve schat.


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)
    Da heb ik toch niet gezegd ofwel ? Er zijn mensen die haar gelijk geven en mensen die mij gelijk geven. Dat bedoeld ni da ik mij heel wat voel ofso, in tegen deel zelfs. Maar ik bedoel er mee dat ze niet in de meerderheid moet spreken en het gewoon een mening is.

    Ze sprak ook niet in de meerderheid. Lees der berichtje nog eens goed over, ofzo. Liefst met een brilletje, als het kan.


    Sing the song of the stars for me.

    (...)
    Als jij zo spreekt kan ik ook zo spreken. Nieman hier kent mij hoe ik echt ben. En da is misschien het beste omda ik meer weer wat iedereen denkt ^^ net zoals u. Dus ik weet misschien zelfs nog meer als u. En als je er geen zin meer in hebt..reageer hier dan ook niet meer op ;) En dat noemen ze zich 18 jaar -____- PUNT

    Mag ik je even héél hard uitlachen, Joycekind?


    Sing the song of the stars for me.

    (...)Muha even voor de duidelijkheid in ben niet leeftijdsgebonden.. en ik ga mij met niemand hier vergelijken.. en niemand hier met mij.. want je hebt echt geen enkel idee lieve schat.

    En gij nog minder ^^ Maarja, ik ga hier stoppen. Ik heb hier geen zin in om er verder op in te gaan. ik weet de waarheid. En da is voor mij genoeg. Wat jij denkt of vind of wat dan ook, kan mij nu niet veel meer schelen ;]

    (...)
    Mag ik je even héél hard uitlachen, Joycekind?

    Doe maar ^^

    (...)
    En gij nog minder ^^ Maarja, ik ga hier stoppen. Ik heb hier geen zin in om er verder op in te gaan. ik weet de waarheid. En da is voor mij genoeg. Wat jij denkt of vind of wat dan ook, kan mij nu niet veel meer schelen ;]
    Oké is goed, dan zijn we het in ieder geval over een ding samen eens x]


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)
    Ze sprak ook niet in de meerderheid. Lees der berichtje nog eens goed over, ofzo. Liefst met een brilletje, als het kan.

    En dat is de waarheid. Ik bedoel, dat is niet echt een mening meer ofso ze ^^

    (...)
    En gij nog minder ^^ Maarja, ik ga hier stoppen. Ik heb hier geen zin in om er verder op in te gaan. ik weet de waarheid. En da is voor mij genoeg. Wat jij denkt of vind of wat dan ook, kan mij nu niet veel meer schelen ;]

    Als jíj de waarheid wist, zat je nu depressief in je kamertje te huilen terwijl je al je posters af de muren rukt.


    Sing the song of the stars for me.

    (...)Oké is goed, dan zijn we het in ieder geval over een ding samen eens x]

    Tsja..

    (...)
    Als jíj de waarheid wist, zat je nu depressief in je kamertje te huilen terwijl je al je posters af de muren rukt.

    Als gij het denkt ^^

    (...)
    Als gij het denkt ^^

    Ik kàn tenminste denken. ;D


    Sing the song of the stars for me.