• Ik heb geen woorden om te omschrijven wat ik van Bill vind. Het ene moment vind ik hem lief en het andere moment vind ik hem een vette wannabe. Ik denk dat ik niet meer moet uitleggen wrm ik hem een vette wannabe vind. Ik wil gwn niet dat ie van die standaartypetjes gaat gaan worden. Hij mag zich niet in een hokje zetten. Hij moet gaan weten wat hij met zijn haar wild doen cus als ie zo gaat verder doen dan heeft ie over een paar jaar geen haar meer.
    Ik zeg nu niet wat Bill moet doen ik zeg wat ik vind dat Bill eens zal moeten gaan doen maar hij moet het niet van mij. Hij doet wat hij wil met zijn haar en zijn styl.

    (...)
    dat is het juist hij heeft geen eigen styl hij neemt het van anderen wat eigenlijk veel mensen doen

    Hij neemt niets van anderen. Jullie plaatsen hem in een hokje hoe dat jullie willen dat hij is. En daarom denken jullie allemaal dat hij het van iemand anders neemt. Maar dat is niet. Bill heeft altijd al zijn eigen stijl gehad. Hij is een van de zeer weinige jongens die zo durft zijn, en nog altijd zijn eigen stijl heeft ook al zien nog maar heel weinig mensen dat in.

    (...)
    Het is niet egt voor te zeggen dat Billie er hetzelfde uitziet als toen ie 6 was.


    Was ook niet letterlijk bedoelt ><


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)
    Hij neemt niets van anderen. Jullie plaatsen hem in een hokje hoe dat jullie willen dat hij is. En daarom denken jullie allemaal dat hij het van iemand anders neemt. Maar dat is niet. Bill heeft altijd al zijn eigen stijl gehad. Hij is een van de zeer weinige jongens die zo durft zijn, en nog altijd zijn eigen stijl heeft ook al zien nog maar heel weinig mensen dat in.


    Weer agree ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)

    Was ook niet letterlijk bedoelt ><

    weet ik

    Ik vind dat iedereen moet stoppen met zich te moeien met bill zijn leven. Bill is nog altijd de bill van vroeger. Maar het zijn jullie die hem in een hokje zetten. en het zijn jullie die zeggen dat hem is veranderd omdat jullie vanalles in jullie hoofd halen. Maar als je verder kijkt zie je dat hij nog altijd het zelfde 6 jarig karakter jonge is dat hij altijd al is geweest ;](niet slecht bedoeld op u he^^)

    En weeral heeft ze gelijk (;


    The soul needs autumn.

    (...)
    Het is niet egt voor te zeggen dat Billie er hetzelfde uitziet als toen ie 6 was.

    ik had het dan ook over zijn karakter ^^

    Ik vind dat iedereen moet stoppen met zich te moeien met bill zijn leven. Bill is nog altijd de bill van vroeger. Maar het zijn jullie die hem in een hokje zetten. en het zijn jullie die zeggen dat hem is veranderd omdat jullie vanalles in jullie hoofd halen. Maar als je verder kijkt zie je dat hij nog altijd het zelfde 6 jarig karakter jonge is dat hij altijd al is geweest ;](niet slecht bedoeld op u he^^)
    Bill is helemaal niet de bill van vroeger. En ikheb hem nooit in een hokje geplaatst omdat ik weet hoe hij is. Dat kan gewoon niet. Zowat niemand van de fans ziet hem zoals hij echt is, want je prikt echt niet zomaar door zijn pantser heen hoor!


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Bill is helemaal niet de bill van vroeger. En ikheb hem nooit in een hokje geplaatst omdat ik weet hoe hij is. Dat kan gewoon niet. Zowat niemand van de fans ziet hem zoals hij echt is, want je prikt echt niet zomaar door zijn pantser heen hoor!

    Neem hier een voorbeeld aan ofzo.


    Sing the song of the stars for me.

    Je titel klopt idd met je Bill *zucht*.. Vind je jezelf nou ook niet irritant worden met dat gezeik over Bill? Laat hem toch met rust, jij zou ook zo worden als 1000000 meisjes jou elke dag aanbidden -.-'. Jezus... Elke keer weer die topics, ik vind dat de mods ze moeten verbannen...

    (...)Bill is helemaal niet de bill van vroeger. En ikheb hem nooit in een hokje geplaatst omdat ik weet hoe hij is. Dat kan gewoon niet. Zowat niemand van de fans ziet hem zoals hij echt is, want je prikt echt niet zomaar door zijn pantser heen hoor!

    Dat is u mening ^^. Marja,ik ben misschien nog een van de weinige fans die weet hoe hem is waardoor ik ook me'n redenen hebb ^^

    (...)
    Dat is u mening ^^. Marja,ik ben misschien nog een van de weinige fans die weet hoe hem is waardoor ik ook me'n redenen hebb ^^

    Ha-ha?
    Dat zeg je tegen de verkeerde, kind. ;D


    Sing the song of the stars for me.

    (...)
    Dat is u mening ^^. Marja,ik ben misschien nog een van de weinige fans die weet hoe hem is waardoor ik ook me'n redenen hebb ^^
    Nee dit is echt niet mijn mening.. dit is gewoon waarheid. Doe wat je ermee wilt, neem het aan of niet. Ga moeilijk doen of niet.

    maar het is gewoon zo. En er zijn genoeg vrienden/kennissen/familieleden die dit beamen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind dat iedereen moet stoppen met zich te moeien met bill zijn leven. Bill is nog altijd de bill van vroeger. Maar het zijn jullie die hem in een hokje zetten. en het zijn jullie die zeggen dat hem is veranderd omdat jullie vanalles in jullie hoofd halen. Maar als je verder kijkt zie je dat hij nog altijd het zelfde 6 jarig karakter jonge is dat hij altijd al is geweest ;](niet slecht bedoeld op u he^^)


    Agree. Het is zijn leven.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)Nee dit is echt niet mijn mening.. dit is gewoon waarheid. Doe wat je ermee wilt, neem het aan of niet. Ga moeilijk doen of niet.

    maar het is gewoon zo. En er zijn genoeg vrienden/kennissen/familieleden die dit beamen.

    Nhee het is u mening waarbij er nog andere zijn die er ook zo over denken. Jij moet niet moeilijk doen. Er zijn mensen die mij gelijk geven dus ga niet in de meerderheid spreken dat het de waarheid is. Want dat is het niet, het is u mening en wat ik zei is mijn mening, en ook ik zeg niet dat ik gelijk heb.

    (...)
    Nhee het is u mening waarbij er nog andere zijn die er ook zo over denken. Jij moet niet moeilijk doen. Er zijn mensen die mij gelijk geven dus ga niet in de meerderheid spreken dat het de waarheid is. Want dat is het niet, het is u mening en wat ik zei is mijn mening, en ook ik zeg niet dat ik gelijk heb.

    Dus; Omdat mensen jou gelijk geven, ben je ineens heel wat?


    Sing the song of the stars for me.