• Op aanvraag van een paar users zal ik wat zelfgemaakte dingetjes van mij verkopen! Er zullen in de loop van de tijd vast nog meer spulletjes verkocht worden. Als je nog meer ziet tussen mijn oude topics wat je zou willen wat verkocht wordt, just ask (: Bij wat serieuze vraag ernaar, kan ik in 1 keer gelijk meerdere bijv. petten aanschaffen zodat ik ze dan kan customizen (: Als je iets zou willen hebben, reageer dan in het topic! Voor wat persoonlijkere info, stuur maar een pb!

    Tot nu toe heb ik (ik wil zien hoeveel serieuze vraag er naar is):

    Galaxy pet €16,-.
    Pet kleur beschikbaar in:
    Zwart
    Blauw
    Wit


    Voorbeeld van de pet in het blauw:



    Retro figuurtjes:
    Mario en Luigi €4,50 per stuk, twee voor €7,-



    Grote Mario mushroom €4,50



    Link €4,50



    Pokémon bff/bf/gf hangertjes €6,-



    Galaxy schoenen. Prijs nog nader te betalen. Zullen er dan ongeveer zo uit zien (of zoals m'n pet). Hieronder staan vans maar ik zal op "gewone" schoenen customizen. Ik wacht eerst af of hier vraag voor is en hoeveel:



    Armbandje €5,-



    Mini houten wensput. Bieden. Ik ben namelijk nog niet helemaal uit wat voor prijs ik hieraan moet plakken aangezien er wel veel werk aan zit.



    Lunchboxje met cover op aanvraag, bieden voorlopig

    [ bericht aangepast op 24 aug 2016 - 0:01 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Houd dit topic goed in de gaten want ik ga niet posten als er iets nieuws op staat (behalve nu 1 keer). In dit geval heb ik er iets aan toegevoegd. Er komen heel misschien nog wat dingen bij in de beginpost ^^


    The sun will rise and we will try again.