Hey allemaal!
5 augustus ben ik 16 geworden en daar hoort natuurlijk een feestje bij. Alleen... wat voor een feest?
Vorig jaar had ik gewoon wat goede vriendinnen uitgenodigd en hebben we samen gegeten en een film gekeken. Maar dit jaar is het toch een beetje anders vanwege 16 jaar.
Ik word vrij weinig uitgenodigd op feesten, ook al heb ik niet zo heel weinig vriendinnen, dus ik weet niet goed hoe het gaat op andere feesten. Ik zit ook te twijfelen over de mensen die ik uitnodig. Ik wil sowieso mijn goede vriendinnen uitnodigen en ik heb ook een aantal vriendinnen die ik eigenlijk alleen maar op school spreek maar niet thuis mee afspreek. Daarover twijfelde ik dus; zou ik die dan ook uitnodigen?
Nu weet ik dus ook niet goed wat te doen. Want ik wil niet dat het een of ander kleuterachtig kinderfeestje is. Maar ik wil ook geen drank erbij want mijn vrienden drinken niet of nauwelijks. Ik ben bang dat als ik alleen muziek aan zet en wat hapjes neerzet dat het al gauw awkward of saai wordt. Een aantal vriendinnen zijn nogal van het feesten en andere weer totaal niet.
Heeft iemand ideeën of ervaringen met dit?
[ bericht aangepast op 10 aug 2016 - 17:45 ]