Audino schreef:
Je zou maar 18 en zwanger zijn, en de hele zwangerschap op je luie reet zitten omdat je familie alles voor je regelt. Beste manier om haar in 4 maanden volwassen te laten worden. Not. Ze weet nog niet eens wat een verzekering is en waar het voor nodig is.
/ Ik had gelijk. De box staat beneden. Ik hoop niet dat mn opa en oma het erg vinden dat ik nu nog minder beneden kom. Waarom moet dat ding nu al staan terwijl het over 5 weken pas komt?
Laat ik het maar op een nette manier zeggen: ik hoop dat ze het kind afstaat.
Ik heb geen goed woord meer over haar te zeggen.
To be honest ben ik deze misgunnende posts een beetje zat aan het raken. Ik vind je een hele lieve meid, ik snap je jaloezie, maar gun je zusje toch dat kind. Wees toch blij voor haar. Ga haar geen miskraam gunnen (zoals een paar posts geleden in andere topics van ljh), maar wees er toch voor haar. Ik maak mezelf nu echt een beetje boos.
Je weet dat ik achter je keuzes sta, maar achter deze niet. Breng een beetje respect op voor een ongeboren kindje dat niet eens heeft gevraagd om een leven, maar deze straks wel krijg. Je mag boos zijn op je zusje, wens haar alles toe, maar laat het kindje er buiten.
Zoals ik al zei, ik vind je een lieve meid, maar dit gaat te ver.
[ bericht aangepast op 12 aug 2016 - 13:22 ]
Ich liebe dich 27.12.23