Elsa 'Queen of Arendelle'
“The Cold Never Bothered Me Anyway”.
"Ik ken haar niet, ze heeft alleen haar naam verteld en dat ze de dochter is van Jones..." beantwoord het meisje mijn vraag. Weer knik ik 'Ja, zover was ik ook.' Het meisje legt Dawn neer en komt naast mij staan. "Don't ask stupid questions..." waarna ze een slok rum neemt. 'Pardon?' ik kijk haar even verbaast aan, maar besluit het maar te negeren. "Take what you can, give nothing back..." zegt ze zachtjes, het lijkt alsof ze het tegen haarzelf heeft. Ik weet niet of het door de drank komt, of dat ze altijd zo is. "Ariël..." zeg ik, "Ariël Sparrow, the Pirate..." stelt ze zich plotseling voor. 'Elsa, Queen of Arendelle,' antwoord ik terug. Ondanks het moeizame gesprek bevalt het mij wel. Geen moeilijke vragen of afkeurende blikken, er hangt meer een koele sfeer,
The Cold Never Bothered Me Anyway zo kon je mijn motto ook interpreteren. Het meisje was dus een piraat, naast Hook had ik nooit eerder piraat gezien. Het trok mijn interesse en tegelijk verafschuwde ik het. Niet zozeer het piraat zijn, maar wel alles wat met de zee te maken heeft. Nog steeds is het overlijden van mijn ouders een pijnlijke herinnering, waarbij ik liever niet te veel stil wil staan. Ik gaf de zee de schuld van hun dood, ook al klonk dat belachelijk. Ik besloot dat ik in dit gesprek niet veel wijzer zou worden over Storybrooke, ik zou iemand anders moeten vinden die wel iets zou weten. 'Ze red het vast wel,' ik knikte kort naar Dawn. 'Ik moet verder, tot ziens,' nam ik afscheid van Ariël. Hierna draaide ik mij om in de hoop een bekende tegen te komen. Verder op zie ik 2 personen lopen, de vrouw heeft zwart haar. Eindelijk zie ik een bekende, opgelucht ren ik naar het tweetal. 'Regina,' roep ik naar de vrouw. Maar als ik vlakbij ben, zie ik dat het niet Regina is. 'Oh, sorry. Ik dacht dat je iemand anders was,' zeg ik beschaamd en draai mij snel om.
When you believe your dreams come true