Jo Mari Gold The Dark Angel
"She is 10% Luck, 20% Skill..."
"15% Concentrated Power of Will... 5% Pleasure, 70% Pain... And a 100% Reason to Remember the Name..."
Eindelijk kwam vader naar beneden, man dat werd tijd, ik kreeg een lamme arm. Meteen pakte hij de koffie vast, dat deed hij anders nooit. Niet meteen, hij liet me meestal een uur wachten... Waarom vertrouw ik het niet?
"Heerlijk...." zegt ie, nee, dat is hem niet! Zeker weten!
Ik keek hem grijnzend aan, ofja, hem? Je kan beter haar zeggen, "Verdomme Emily..." sis ik naar haar, "Zet die koffie terug, hij was niet voor jouw!" snel toverde ik een nieuw glas met hetzelfde erin, "En nee, ik heb je hulp deze keer niet nodig..." zeg ik grijnzend, "Verander je nu maar terug, mij houd je niet meer voor de gek..." ik kijk haar even aan, "We zijn weer eens in Storybrooke...." zeg ik terwijl ik naar buiten kijk.
Ariël Sparrow The Pirate
"Who can I Trust?"
"My Head's Under Water, but I'm Breathing Fine..."
Clothes
"Dat verklaart het drankprobleem" zegt ze met een grijns die me weer totaal niet aanstaat, man wat heeft iedereen vandaag!? Ik probeer aardig te doen en doen ze zelf super stom! Mijn oog valt op mijn gouden ketting waar een doodshoofd op staat, die heb ik lang geleden van Will gekregen. Onder mijn shirt had ik nog een ketting met fluitje, die had ik van Davy Jones gekregen. Ik haalde hem onder mijn shirt vandaan en bekijk hem, er staat een Kraken in gegraveerd. Prachtig beest, ik hoop dat hier ook Kraken leven. Overal leven ze toch? Alleen niemand heeft het door want er zijn maar 2 mensen die ze op kunnen roepen, verder doen ze niets. Alleen ik en Davy kunnen ze oproepen, niet eens iemand met magie, de krachtigste magie, dat niet eens. Ze komen alleen maar als ik ze roep met het fluitje. Een prettig gevoel is dat. Ik doe het fluitje weer weg en kijk nu weer naar mijn gouden ketting, er is iets mee... Het was een vloek, dat sowieso, maar ik weet zeker dat er nog iets mee is, alsof er magie in zit. Ik hoor dat die Isa, ofzo, iets vroeg.
"Zou ik jullie mogen vragen, waarvandaan komen jullie?"
Ik kijk even op, man weet ze het nou nog niet!? En niemand boeit het waar je vandaan komt... Ik loop naar haar toe,
"Don't ask stupid questions..." zeg ik langzaam, man waarom zeg ik ook altijd wat ik denk!? Snel zoek ik naar de juiste woorden om dit weer recht te zetten,
"We zijn hier toch allemaal samen! Wat maakt het dan uit waar je vandaan komt!?" zeg ik wat harder en lach.
het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]