• Wel ik ben heel trots op mijzelf. Ik heb voor meer dan 7 jaar dezelfde kamerinrichting en behang. 5 jaar geleden ben ik begonnen met mijn posterverzameling. Die is inmiddels uitgegroeid over de 150 posters en geen plek meer.

    Omdat het met mij psychisch niet goed gaat heb ik de (voor mij) zeer grote stap genomen om mijn posters in een doos te doen en een rustige behang met fotolijstjes te doen.

    Nu vind ik het zelf eng. Ik ben echt bang dat ik straks geen fan meer ben. En ik weet ik hier groei je ooit overheen maar hun muziek betekend zoveel voor mij.

    Gelukkig snappen mijn ouders hoe ik mij voel en zij zijn heel trots op deze stap. Dit soort veranderingen vind ik altijd erg lastig maar ik ga het stapje voor stapje doen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Het is zeker niet zo dat je geen posters meer hebt hangen, dat je automatisch geen fan meer bent. Het is geen kwestie van minder of meer fan zijn, maar het is een keuze die je voor jezelf maakt en is geen verplicht onderdeel van het fan zijn-proces.

    Toen ik nog fan was van 1D (toen ja, met het ouder worden was 't bij mij stilgevallen), waren al mijn muren vol met hun posters. Op den duur kreeg ik het gevoel dat ik constant bekeken werd. Bovendien wilde ik (terug) naar een volwassenere kamer.

    Nu hangt er een poster van 1 band op en dat is van 5SOS, maar dan in een fotolijst. Zo oogt het wel volwassener en dat geeft een touch aan mijn kamer, al zeg ik het zelf :')

    Maar nogmaals, het is een keuze die je maakt en als jij er ten volle achter staat… Dat wil zeker niet zeggen dat je geen fan (meer) bent, je kunt/leert ook op andere manieren genieten van hun muziek en hun persoonlijkheid. Het blijft evenveel voor je betekenen.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 22:59 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Omdat je geen posters in je kamer hebt hangen betekend nog niet dat je geen fan van ze bent. Of dat je over hun heen groeit haha.

    Maar zoals Juillet zegt, je kan ook een poster in een lijst op je kamer hangen ;p

    Jeffmelon schreef:
    Omdat je geen posters in je kamer hebt hangen betekend nog niet dat je geen fan van ze bent. Of dat je over hun heen groeit haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zoals de rest zegt. (:
    Ik vind veel dingen goed en ik heb ook geen posters daarvan hangen. Ik zou er niet te veel over piekeren. Het is omdat je fan bent, dat je posters hangt. Niet andersom.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.