• Al sinds ik een telefoon heb zoek ik een muziekapp, nu ben ik weer iets kwijt, en omdat ik geen andere ideeën heb vraag ik Quizlet.nl om hulp.
    Het moet in ieder geval zonder WiFi kunnen, gratis zijn en uitgebreide keuze hebben, en de mogelijkheid om playlists aan te maken.

    Wat er tot nu toe mislukt is:
    - Spotify
    - Deezer
    - iTube


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Spotify premium werkt gewoon..


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    Bij mijn telefoon niet :S


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Shazam misschien? Ik weet alleen dat het iets met muziek is en een app heeft. Volgens mij kan je daarbij je eigen playlists maken.

    Ff kijken


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik zat ook met dat probleem. Spotify werkt goed, maar alleen als je Premium neemt, waarvoor je na een proeftijd moet betalen. Er zijn er velen, maar voor de één heb je WiFi nodig, bij de andere heb je alleen maar mashups en geen originele liedjes, en bij de ander kun je geen playlists aanmaken. Ik weet het niet, ik gebruik Spotify, maar daar moet je voor betalen. Good luck ;)


    What is a bookshelf other than a treasure chest for a curious mind?

    Toch maar proberen dan


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Spotify werkt ook prima zonder premium. Je hebt alleen dan wel last van reclames tussendoor en een bepaald aantal skips (6 per uur, geloof ik). Volgens mij zijn er nog meer kleine verschillen, maar het werkt prima. Ik gebruik Spotify al jaren (zowel gratis als premium) en ik heb er geen problemen mee.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Wat was het probleem met iTube? Ik heb die app echt heel veel gebruikt tot ik hem moest wissen o.w.v. een tekort aan geheugen op mijn gsm, steeds zonder problemen.. De eerste keer dat je een filmpje opent heb je internet nodig, maar zodra het balkje volledig oranje is, kan je het ook zonder internet bekijken. En nog eens geen last van filmpjes die niet zichtbaar zouden zijn via gsm, die kan je gewoon kijken!


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Je kan ook - wel veel werk - elke maand een nieuw account aanmaken voor spotlight, dan heb je gratis Premium


    Spinning around, I'm weightless.

    Benevolence schreef:
    Wat was het probleem met iTube? Ik heb die app echt heel veel gebruikt tot ik hem moest wissen o.w.v. een tekort aan geheugen op mijn gsm, steeds zonder problemen.. De eerste keer dat je een filmpje opent heb je internet nodig, maar zodra het balkje volledig oranje is, kan je het ook zonder internet bekijken. En nog eens geen last van filmpjes die niet zichtbaar zouden zijn via gsm, die kan je gewoon kijken!


    Ik moest hem wissen omdat ik tekort had aan geheugen, ik kon niet meer bij mijn foto's etc.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Soundcloud? Geen idee of dat zonder internet afspeelt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik gebruik Apple music, (kan ook op android geloof ik) dat is de 1e drie maanden gratis en daarna 10 euro per maand. Via de app Quickthoughts vul ik nu vragenlijsten in en verdien ik daar mijn iTunes tegoed mee zodat ik mn abbo kan betalen.
    Het vraagt wel even wat werk, maar het is opzich wel een redelijk (goedkope) oplossing. En Apple Music is net zo uitgebreid als Spotify.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Wat is er mis met Deezer?


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.