Hoi,
Ik wil een verhaal van me herschrijven en afmaken. Nu zit ik met een aantal praktische problemen. Een daar van zijn mijn abo's.
Momenteel laat ik al mijn hoofdstukken gewoon op actief staan en pas ik ze aan zodat m'n abo's niet "lastig gevallen worden" met allerlei mails dat ik een nieuw hoofdstuk geactiveerd heb.
Alleen weet ik niet of dat de beste keuze is, aangezien nieuwe mensen die mijn verhaal willen lezen dan een deel van het herschreven verhaal lezen en een deel van het oude. (het oude is in het heden en het nieuwe in het verleden geschreven dus is nogal verwarrend).
Dus hoe pakken jullie het herschrijven van een verhaal meestal aan?
Verder heb ik nog een andere vraag:
is het mogelijk hoofdstukken van plaats te veranderen? Als je klikt op mijn stories en dan je verhaal, hebben de hoofdstukken een bepaalde volgorde. Het probleem is dat ik er hoofdstukken tussen heb staan die ik nooit geactiveerd heb maar die ik dus (mits enkele aanpassingen) op een andere plaats in het verhaal wil integreren. Is het dus mogelijk deze meer naar onder te plaatsen?
Dat was het zo een beetje denk ik maar als jullie nog algemene tips hebben over het herschrijven van een verhaal, dan zijn die altijd welkom.
Groetjes,
GusWaters
Ik wil vrij zijn zoals de wind