• Hey mensen!

    Ik heb al eerder een The 100 RPG gemaakt en met mij nog meer. Nu vroeg ik mij af, aangezien ik het heel erg mis, of er mensen zijn die er interesse in hebben. Het zal The 100 themed zijn, maar met OC personages, dus niet de canon van de show, tenzij mensen dit heel graag willen.
    Ik zou het echt heel leuk vinden om zo'n RPG te maken en het deze keer in leven te houden!

    Welk seizoen het zal zijn is ook nog niet duidelijk, dat zou ik graag via de poll willen weten.
    Ik lees het c:

    Welk seizoen zou jij willen spelen


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zou er zelf niet aan mee willen doen. Het is niet mijn soort RPG.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou me wellicht inschrijven, als het goed in elkaar zit! Heb gekozen voor seizoen 3, omdat daarin naar mijn mening de meeste mogelijkheden zijn. Je kunt kiezen bij welk volk je hoort (Skaikru, Trikru, Ice Nation, van mij part leven er ergens nog Mountain Men, etc).

    Lijkt me gaaf!

    [ bericht aangepast op 31 juli 2016 - 14:57 ]


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Owlsome schreef:
    Ik zou me wellicht inschrijven, als het goed in elkaar zit! Heb gekozen voor seizoen 3, omdat daarin naar mijn mening de meeste mogelijkheden zijn. Je kunt kiezen bij welk volk je hoort (Skaikru, Trikru, Ice Nation, van mij part leven er ergens nog Mountain Men, etc).

    Lijkt me gaaf!


    True!
    Erg goede redenering! Zal het erin meenemen als het seizoen 3 wordt c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.