• van schattigheid. Ik zag dit op FB op een pagina die enkel pandafoto's plaatsen. (Als jullie dit willen liken, dan zet ik de titel van die pagina wel in de reacties.) Maar ik heb dus zo'n panda thuis -die is van de IKEA- en oh mijn god is dit schattig. Aaaaaaah. Dit geeft mij enkel zin om mijn knuffel mee te nemen als ik op vakantie ga en dit soort foto's te maken. Mijn ouders gaan dit absurd vinden, maar dat boeit mij niet. Dit is gewoon #lifegoals.
    Het waren een paar foto's bijeen van de panda's die naar basketball gingen kijken, maar die heb ik gedownload, dus die kan ik enkel laten zien.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Haha, dat is echt leuk!


    Queer zijn is gewoon alles

    Aw. Ik wil zo'n knuffel! :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Aww, lief!


    chaos makes the muse

    Aegon schreef:
    Aw. Ik wil zo'n knuffel! :9~


    Bam! Ik zweer, hij is echt super zacht en knuffelig en omg. Echt het geld waard.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Bam! Ik zweer, hij is echt super zacht en knuffelig en omg. Echt het geld waard.


    Toevallig moet ik nog naar de Bauhaus dus als we toch in de buurt zijn ga ik ook langs de Ikea.
    It's so fluffy omg. :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik vind dat soort foto's megatof, echt. Zo gaaf van die mensen die hun knuffel mee op vakantie nemen en dan een hele fotosessie doen naarmate de vakantie volgt, dan heb je aan het einde zo'n hele reeks.

    Ah die panda heb ik ook! Hahahah


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Hehe, dat is echt fucking cute!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Haha, die zijn echt cute!


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.