• HEY (A)

    Sinds kort heb ik mijn eigen blog gestart! Zo gaaf, maar ook best spannend. Ik heb nu drie blogposts online gezet! Ik zal de link hieronder zetten.

    Zijn er hier verder nog meer users met een eigen blog? Let me know!





    Mijn blog: https://narcissues.wordpress.com/

    Laatste blogpost: LOOK BOOK: 4 SUMMER OUTFITS


    ...

    FeorgeWeasley schreef:
    Gevolgd (: super toffe blog!
    Ik heb zelf een soort art/poetry/photography blog: monsters&metaphors.


    Dankjewel! Ik ga je blog even bekijken! (:


    ...

    Puellae schreef:
    Ik vind dat altijd echt heel cool, als je een succesvolle blog kunt onderhouden.

    Ik heb wel tumblr en such, maar echt een blog? Ik weet niet of ik dat zou kunnen. Erover dromen doe ik wel natuurlijk.

    Ik ben nu even naar jouw blog aan het kijken (flower)


    Je moet het gewoon proberen! Het hoeft in het begin echt niet perfect te zijn en je kunt natuurlijk gewoon uploaden wanneer je zin hebt; of dat nu wekelijks, maandelijks of whatever is (:

    Ik wilde al een lange tijd een blog starten maar idk ik vond het best eng tot ik op een dag gewoon dacht van 'fuck mijn twijfels ik ga het gewoon doen' en dat heeft goed uitgepakt, want ik vind het tot nu toe super leuk om met mijn blog bezig te zijn. Gewoon doen wat je leuk vindt; follow your dreams (H)


    ...

    Oh mooi! Wat leuk om te zien dat je toch eindelijk je eigen blog bent gestart. Ik heb laatst ook mijn eigen blog geopend en ik heb er ook nog maar een paar posts op staan: Opinionated


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt