• Over iets meer dan een maand moet ik er toch echt aan geloven - ik duik de schoolbanken weer in. Ik heb al een hoop, maar nog geen schooltas. Kan alleen geen leuke vinden. Ben op zoek naar een simpele rugtas, met genoeg ruimte voor boeken en een klein laptopje. Ik wil geen schoudertas of handtas. Dat lijkt leuk en had ik een paar jaar geleden ook, maar krijg daar zo'n pijn in mijn arm en schouder van. Duuusss... wie weet waar ze leuke tassen hebben?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik moet dit ook weten!


    Pretty is just a pretty word.

    Het merk Converse heeft altijd hele mooie rugzakken vind ik, en dat terwijl ik rugzakken in z'n algemeen niet leuk vind.

    Kijk anders eens bij de Sting ofzo. Daar heb ik vorig jaar een rugzak gekocht en die heb ik dit jaar heel intensief gebruikt, helaas heeft ie het een poosje terug begeven.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb zelf een rugzak van Jack Wolfskin, maar misschien is een Hershell rugzak wel iets voor jou? Die zijn wel al snel iets duurder.




    Ex astris, sciencia

    Eastpack. Dat is super populair en niet origineel, maar ik zweer gek, die tassen die zijn het geld waard! Als je eenmaal een leuke hebt, dan zorg dat je hem nog jaren leuk blijft vinden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Eastpak was mijn redding op de middelbare school en daarna! Je hebt drie miljoen motiefjes waaruit je kunt kiezen en ze gaan erg lang mee. Ik sloop alles en een simpele Eastpak is mijn trouwe compagnon geweest voor zo'n vijf jaar. Niet te duur, geen domme friemeltjes en frummeltjes, gewoon een rugzak! :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Vikernes schreef:
    Eastpak was mijn redding op de middelbare school en daarna! Je hebt drie miljoen motiefjes waaruit je kunt kiezen en ze gaan erg lang mee. Ik sloop alles en een simpele Eastpak is mijn trouwe compagnon geweest voor zo'n vijf jaar. Niet te duur, geen domme friemeltjes en frummeltjes, gewoon een rugzak! :Y)


    Ja! Ik zweer bij die dingen. Die van de brugklas heb ik nog steeds en dat is inmiddels wel iets van 8 jaar geleden :W

    [ bericht aangepast op 21 juli 2016 - 21:24 ]


    26 - 02 - '16

    Rayquaza schreef:
    (...)

    Ja! Ik zweer bij die dingen. Die van de brugklas heb ik nog steeds en dat is inmiddels wel iets van 8 jaar geleden :W


    Ik heb de mijne in het derde gekregen, dus dat is inderdaad zo'n zes jaar geleden. Ik zweer, als die het ooit gaat begeven, dan ga ik echt huilen. Hij is mijn beste compagnon.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ik heb de mijne in het derde gekregen, dus dat is inderdaad zo'n zes jaar geleden. Ik zweer, als die het ooit gaat begeven, dan ga ik echt huilen. Hij is mijn beste compagnon.


    Het ding gaat ook altijd mee op vakantie, met logeren, naar het zwembad, met een dagje naar de stad. Ik kan niet zonder dat ding :W


    26 - 02 - '16

    Ja, klopt, Easpak is steengoed. Heb de mijne bijna 10 jaar gehad, maar uiteindelijk weggedaan omdat ik hem niet meer mooi vond. Was verder niets mis mee. Alleen kan ik online nog niet echt een leuke vinden. Het is veelal of heel erg basis of met een enorm drukke print. Moet wel een beetje neutraal blijven, haha, maar 1 kleur vind ik zo saai.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Misschien is het een leuk projectje om er één met twee kleuren te kopen en deze te decoreren met patches en stickers? :)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Deze



    Ik ken zoveel mensen die deze gebruiken en heb hem zelf ook al voor 4 jaar nu. Stevig, veel vakjes en ruimte (:


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik haal ze altijd op de Albert Cuijp. Niet topkwaliteit maar wel goedkoop, ik doe er zo 1.5 tot 2 jaar mee.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Even een MT, zoek er namelijk ook nog een. Kan ik later het topic even doorlezen c:.


    Seasons will change, but I shall remain

    Dat hangt denk ik wat van je smaak af. De dunnere Eastpaks vind ik echt heel mooi. Maar die dikkerds, met die al die lagen, die een halve meter naar achteren steken op de trap, dat vond ik altijd zo lomp, onvrouwelijk en de lelijkste tassen die er ooit zijn gemaakt. Alleen de eerstejaars en tweedejaars droegen zo'n dingen bij ons, denk ik. Zelf zou ik er gewoon eens in een stad op uit trekken, een paar winkels doen tot je iets vind dat je aanspreekt. Het is moeilijk om voor een ander te zeggen wat een mooie tas is. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.