• Ik heb dit topic gemaakt zodat ik af en toe stellingen kan plaatsen om te weten hoe jullie reageren en om bijvoorbeeld te vragen wie iets zou willen doen in de story. Jullie kunnen ook ideeën voor de story hier beneden zetten!

    En onthoud, Quizlet is niet meer veilig ;D


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Fictionalworld schreef:
    (...)

    Jayfeather gaat een story maken over een user die Qnonymous heet die Quizlet hackt. Ze wil daarbij echte users gebruiken, die ze natuurlijk niet allemaal kent. Daarom heeft ze dit topic gemaakt om stellingen te plaatsen en te vragen wie wat wil doen in de story, zodat de users die ze gebruikt in de story handelen zoals in het echt zouden doen. -zo heb ik tenminste begrepen.


    Ik zag het net hahaha, maar omdat er onderstaande story stond snapte ik het niet zo hehe


    Spinning around, I'm weightless.

    Fictionalworld schreef:
    (...)

    Jayfeather gaat een story maken over een user die Qnonymous heet die Quizlet hackt. Ze wil daarbij echte users gebruiken, die ze natuurlijk niet allemaal kent. Daarom heeft ze dit topic gemaakt om stellingen te plaatsen en te vragen wie wat wil doen in de story, zodat de users die ze gebruikt in de story handelen zoals in het echt zouden doen. -zo heb ik tenminste begrepen.


    Inderdaad :D


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.