• Elements
    Het is 19 mei 1900 wanneer op een dag er een negenling word geboren
    had niemand hun magische krachten verwacht, elk kind bestuurde zijn eigen element en iedereen kind had langzamehand zijn eigen magie ontwikkeld. Het was prachtig om te zien, maar de stiefmoeder van de volgende koningin was jaloers. Op een dag had ze van woede een bos in brand gezet en vervloekte de kinderen van haar stiefdochter en zorgde ervoor dat hun krachten sterker werden dan gedacht. De volgende koningin zag hoe haar kinderen de controle van hun magie verloren en dorpen gingen door hun magie neer. En toen kon ze niks meer dan haar eigen kinderen verbannen uit de stad, door haar verdriet vloog heel het land in sneeuw&ijs, en niemand kwam het land in of uit...

    Wat er nu gaat gebeuren
    Het is ongeveer 60 jaar later en de elementen zijn uitgebreid. Nu zijn er familie's van toverkrachten die zich schuil houden in het bos ver van het paleis en het ijs vandaan. De kinderen willen hun moeder zien, omdat er een brief is gekomen dat hun land gevaar loopt door hun oma. Ondertussen is de nieuwe koningin net zo kwaad aardig als haar stiefmoeder en heeft geen behoefte aan haar kinderen, zei sluit zichzelf liever op dan 1 van hun gezichten te zien. Zei stuurt allemaal valstrikken naar haar kinderen toe voordat ze bij het paleis aankomen, want weet niet dat het haar kinderen zijn. Ze denkt dat het vijanden zijn die het land komen overnemen en vernietigen, en dat laat ze niet gebeuren. Ze stuurt opstoppingen, vervloekingen en valstrikken zodat ze nooit bij het land aankomen.

    Elementen
    • water&zee
    • Duister&Nacht
    • aarde&natuur
    • vuur&as
    • lucht&wind
    • ijs&sneeuw
    • Tijd&gedachten
    • Storm&Bliksem
    • Dieren&Schijn

    Rollen:
    Naam - element - spelernaam
    Sile Aura - lucht&wind- Verloren
    Elora Rhea Avalon - Tijd&Gedachten - Growlithe
    Agnete Egeté Paia - Ijs&Sneeuw- Polovina
    Ruelle Victoire Devereaux - Vuur&As- Cicatrice
    Csilla Bernadett Cili- Duister&Nacht- Shairell
    Tristan Reynhard- Aarde&Natuur- Aerodactyl
    Francisco Aadan Lewis - Tijd&Gedachten- Shairell
    Jo Mari Vesi- Water&Zee- JoSnape
    Rachel K. Green - Vuur&As- Gentil
    Adam Ákos Keller - Sneeuw&Ijs- Growlithe
    Faith Daniek Lewis - zee&water - httpLAURA
    Azara Ashley LaChanda - vuur&as - Samanthablaze
    James Vincent Stamos - Wind&Lucht - httpLAURA
    Jonathan McKay - natuur&aarde - Gentil
    Jonas Noach Slinks - Storm&Bliksem- XxXFREEDOMXxX
    Avan Rave Ravens - nacht&duister - JoSnape
    Alexander Dale - Dieren&Schijn - Verloren
    Ariël Melanie - Storm&Bliksem - JoSnape
    Grace Darcy Belle-Donna Loveless - Dieren&Schijn - XxXFREEDOMXxX
    Gereserveerd - Dieren&Schijn -BastetCat
    Gereserveerd- duister&nacht - DarkOne
    Eärlindë Séregon Kyngeston - Dieren&Schijn - DarkOne
    Aisla Nora Akam - Storm&Bliksem - Growlithe
    Olivia Dragon Gold - Ijs&sneeuw - Shairell
    Lisa Dale - Dier&Schijn - Lisadragonrider
    Aurora Bambi Costa - tijd&gedachten - _patch
    Janette Lorey Green- natuur&aarde - httpLAURA


    (Ps. stiefmoeder kan je nog reserveren, maar ik speel de moeder van de kinderen.)

    Regels
    • Geen perfecte personages, er bestaan ook geen perfecte mensen.
    • Je hebt je beauty eigen rol, bespeel die dan ook in plaats die van andere.
    • Je mag niet meer dan 4 personages, vraag desnoods aan mij om nog meer.
    • Er zijn geen sterke en ook geen zwakke rollen, wanneer je professioneel wilt worden vraag het dan even.
    • Schelden mag, niet te vaak&niet te erg.
    • +16 is toegestaan.
    • Ik maak de topics aan
    • Minstens 150 woorden

    ROLLENTOPIC

    SPEELTOPIC 1

    Beschrijving Land:
    Het best wel grote land Magyare lijkt van boven af een hele grote noordpool. Overal is het wit en er zijn geen normale meren meer, alles is ijs. Je kunt vaak schaatsen, maar dat kost energie. In de loop van de jaren is het land arm geworden en is er weinig voedsel. Er wonen ook nog dieren die in de kou kunnen overleven. Ook bestaan er eenhoorns&draken.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2016 - 20:01 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Ja ik denk dat het wel goed zou kunnen gaan tussen die twee, al zou het dom zijn om Aurora te manipuleren dat zou ze snel door hebben met haar gedachtenskills XD


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    shairell schreef:
    (Pegasus)



    Oke waarom stuur ik dit, ze zijn gewoon best wel cool 0_o


    Wel cool, wanneer komt de speeltopic?


    ~

    _patch schreef:
    Ja ik denk dat het wel goed zou kunnen gaan tussen die twee, al zou het dom zijn om Aurora te manipuleren dat zou ze snel door hebben met haar gedachtenskills XD


    Rachel is sowieso niks voor haar, maar Jonathan misschien wel?

    Kijk pagina 7 maar

    _patch schreef:
    Ja ik denk dat het wel goed zou kunnen gaan tussen die twee, al zou het dom zijn om Aurora te manipuleren dat zou ze snel door hebben met haar gedachtenskills XD


    Als Aurora haar te vriend houdt, komt alles goed haha.


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    INDRUKKENLIJSTJE AURORA

    Csila “Sil” – Sil zou het typische meisje zijn dan Aurora mee zou trekken op een van haar avonturen of als ze zich gewoon verveeld. Omdat beide meisje wel van spanning houden zou het denk ik wel kunnen klikken dus AVONTURENMAATJES!
    Fransisco – Aurora zou het hele moeilijk met hem hebben omdat het meisje nooit school heeft gehad en dus niet heel slim is. Aurora is meer een type dat heeft leren overleven niet hoe alles werkt. Ze zou zich nogal dom naast de jongen voelen. Ze zou proberen gewoon dingen met hem te doen waar je niet over na hoeft te denken
    Elora –Aurora zou het heel goed met deze dame kunnen vinden. Een avonturier die graag met dieren omgaat en niet stil kan zitten. Qua karakter lijken ze best veel op elkaar behalve dat Elora nogal is opvliegend kan zijn. Hele goede vriendinnen?
    Agnete –Het meisje haar positieve eigenschappen zou Aurora kunnen waarderen maar de negatieve eigenschappen zouden ook echt een hel voor Aurora zijn waardoor ze het meisje zal mijden. Om geen ruzie met haar te krijgen.
    Ruelle –al besproken. Friends
    Jo –Die ruzie en sluw zouden Aurora niet echt aantrekken. Maar aangezien Jo zoveel goede eigenschappen heeft die overeenkomen met die van Aurora zou Aurora de gok denk ik toch wagen en proberen een vriendschap met Jo op te bouwen
    Faith –Aurora zou het naar mijn idee heel goed met het meisje kunnen vinden. Omdat ze beide heel vriendelijk zijn en dit zou ook meteen de reden zijn dat Aurora gewoon heel hard om de slechte grappen van Faith zou lachen. Ook is Aurora nogal anders dan de rest en aangezien Faith onzeker is zouden ze elkaar hier misschien mee kunnen helpen?
    Rach –Het meisje past denk ik niet echt bij Aurora omdat ze heel erg verschillen
    James ‘Jay’ –Aurora zou het goed met de jongen kunnen vinden en het voor hem opnemen in situaties als het nodig hebt en misschien stiekem af en toe met de tijd helpen XD
    Tristan –Aurora zou graag een praatje maken over zijn ?paard? en helpt hem altijd met zoeken als hij weer eens iets kwijt is.


    Sorry hierna zocht ik niet meer XD doe ik wel weer een andere keer

    [ bericht aangepast op 21 juli 2016 - 21:18 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Cicatrice schreef:
    (...)

    Als Aurora haar te vriend houdt, komt alles goed haha.


    Dat komt wel goedd

    En Rach is inderdaad niks voor Aurora, ik zal vanavond even kijken naar Jonathan moet nu naar school :P


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    _patch schreef:
    (...)

    Dat komt wel goedd

    En Rach is inderdaad niks voor Aurora, ik zal vanavond even kijken naar Jonathan moet nu naar school :P



    Csilla heb ik ook nog, en veel plezier :P


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Ik meld me alvast af voor morgen, want ik ben er heel de dag niet. (eerst rapport ophalen, dan opa en oma ophalen van het vliegveld en geen slotte spelen op de boerderij/camping van mijn tante met mijn nichtjes, neefje en hun hond (Sammie) )

    Lisadragonrider schreef:
    Ik meld me alvast af voor morgen, want ik ben er heel de dag niet. (eerst rapport ophalen, dan opa en oma ophalen van het vliegveld en geen slotte spelen op de boerderij/camping van mijn tante met mijn nichtjes, neefje en hun hond (Sammie) )


    zin in?

    [ bericht aangepast op 21 juli 2016 - 13:53 ]


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    DarkOne wil wel inspringen, van Ava&Cat heb ik geen idee


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    XxXFREEDOMXxX schreef:
    (...)

    zin in?



    Heel veel zin. Heb mijn nichtjes en neefje al een paar weken niet meer gezien. Het hondje is ook heel schattig

    shairell schreef:
    DarkOne wil wel inspringen, van Ava&Cat heb ik geen idee


    Moeten we even aan hun vragen

    Goed, ik denk dat we morgen avond 20:00 de speeltopic kunnen openen? Wie stemt voor :p


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    shairell schreef:
    Goed, ik denk dat we morgen avond 20:00 de speeltopic kunnen openen? Wie stemt voor :p


    Voor^^