• Waarschuwing: dit gaat klinken als een brief uit de Girlz, maar nee, ik ga niet vragen of ik zwanger ben. (cat)

    Ik heb sinds twee weken mijn stage afgerond. Dit weekend was mijn stagebegeleider op hetzelfde festival als ik en een vriendin van mij. Aangezien de sfeer op mijn stage altijd (extreem) informeel was en we inmiddels meer vrienden zijn dan collega's , was het niet zo raar dat we de hele eerste nacht stomdronken met zijn allen gedanst hebben. Toen ik naast me keek zag ik alleen ineens dat hij (32) met mijn vriendin (19) stond te zoenen.
    Toen hij later even alleen was heb ik tegen hem staan schreeuwen dat ik dat niet normaal vond, en dat hij ermee op moest houden. Daarna gaf ik toe dat ik misschien ook wel gewoon jaloers was. Toen hield hij me vast en begon me op mijn hoofd te kussen en de hele tijd 'schatje toch' te zeggen, dat het niet aan mij lag, maar dat hij met mij echt niets kon doen omdat ik de stagiaire was. Hij gaf toe dat het stom van hem was en beloofde dat hij ermee op zou houden. Helaas besefte ik toen dat ik verliefd op hem ben of misschien al langer geweest.
    Diezelfde nacht is hij gewoon doorgegaan bij die vriendin van mij. Hij heeft in onze tent geslapen, zij heeft geprobeerd hem weg te duwen maar tegen haar zin in bleef hij met zijn handen onder haar kleren zitten. Ik zit nu, naast dat ik me boos, voorgelogen en buitengesloten voel, met liefdesverdriet thuis.
    Ik heb een goede band met mijn baas, stagebegeleider en andere collega's en zie niet voor me hoe ik daar, ook nu mijn stage is afgelopen, nooit meer langs kan komen. Toch twijfel ik of ik dit aan mijn stagebegeleider moet vertellen. Weet iemand wat ik nu moet doen?

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 14:19 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Het leeftijdsverschil is in mijn ogen echt veel te groot. Daarnaast is het niet goed wat hij doet, zomaar met stagiairs feesten en zoenen. Dat kan echt niet. Die gozer is enorm fout bezig. Ik snap dat je denkt dat je verliefd bent op hem, maar drank kan je in de war maken. Hij is ouder en interessant, maar geloof me. Het wordt niks.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Rayquaza schreef:
    (...)

    Zo makkelijk gaat dat helaas niet. Ik heb zelf helaas een aanranding meegemaakt en dan is het niet zo makkelijk om heel hard te zeggen dat je het niet wilt. Ik verstijfde bijvoorbeeld helemaal en kon me niet meer bewegen, gewoon doordat ik me zo ellendig/paniekerig/bang voelde.
    Dit dus. Ik weet helaas ook uit ervaring hoe enorm intimiderend zo'n situatie is.


    ars moriendi