ik heb een probleem puisten k kan se nie weg krygen:( daardoor word k gepest en daardoor is mijn lifestyle verpest wie weet iets hoe je er vanaf komt?
-
16 nov 2008 - 1:0123 juli 2009 - 16:35
Drea1008 schreef:
(...)
mijn broertje ook ik ben dan nu bijna 16 en het is dan bijna over maar ik had al ppuiste in groep6...mijn broertje lijkt op mijn broers dus dei heeft er ook nog lang last van
groep 6 ?
hoe oud ben je dan?
ik ben van Belgiëeverybody needs a song.
23 juli 2009 - 16:36Boyiloveyou schreef:
(...)
groep 6 ?
hoe oud ben je dan?
ik ben van België
euhm... ff telle want ik was wel al een jaar ouder want ik had een groep over moeten doen:S
euhm... denkeeeen denkeeeen... 10 ongeveer maar toen was het vooral bultjes en rodevlekkjes23 juli 2009 - 16:37koop een zalfje en smeer het erop. Het komt vanzelf wel goed. Don't be afraid!
Je moet worden wie je bent.
23 juli 2009 - 16:39Drea1008 schreef:
Wow,das wel heel Snel Ö
(...)
euhm... ff telle want ik was wel al een jaar ouder want ik had een groep over moeten doen:S
euhm... denkeeeen denkeeeen... 10 ongeveer maar toen was het vooral bultjes en rodevlekkjeseverybody needs a song.
23 juli 2009 - 16:40Boyiloveyou schreef:
(...)Wow,das wel heel Snel Ö
idd, best wel klote maarja ik hoop met myn 16de verjaardag schoon te zijn23 juli 2009 - 16:43Drea1008 schreef:
(...)
idd, best wel klote maarja ik hoop met myn 16de verjaardag schoon te zijn
ik ben sinds de grote vakantie vorig jaar,van mn puistjes af ^^
ik heb er af en toe eens 1tje,maar daar let dan niemand opeverybody needs a song.
23 juli 2009 - 16:45Boyiloveyou schreef:
(...)
ik ben sinds de grote vakantie vorig jaar,van mn puistjes af ^^
ik heb er af en toe eens 1tje,maar daar let dan niemand op
das fyn ik heb er nu egt nog weinig als je begin dit jaar keek dan is het een groot verschil23 juli 2009 - 16:47Drea1008 schreef:
(...)
das fyn ik heb er nu egt nog weinig als je begin dit jaar keek dan is het een groot verschil
leuk voor je ^^
ik denk als ik naar foto's van het 2e middelbaar kijk 'OOHGOSH,dat gezicht,veeel te veel puisten'
haha :')everybody needs a song.
23 juli 2009 - 16:48Boyiloveyou schreef:
(...)
leuk voor je ^^
ik denk als ik naar foto's van het 2e middelbaar kijk 'OOHGOSH,dat gezicht,veeel te veel puisten'
haha :')
ik sal eens kijken of ik nog een foto eb van begin dit jaar dan plaats k em wel in mun fb23 juli 2009 - 16:52Barbaraaaaah schreef:
Uhm. ikzelf heb ook puistjes, maar eigenlijk word ik er niet om uitgescholden. maar ik zit er aan te denken om naar een dermaloog te gaan ofzu, want op mijn rug zitten giga veel dingen. dat word ook wel weer minder, maar goed.
als je wilt zien hoe het er bij mij uitziet, neem maaar een kijk in mijn FB.<3
Grapig om mijn reactie zo terug te lezen.
Mijn puistjes zijn bijna allemaal weg; komt door de huisarts. Ik had een receptje gekregen, en dat moest ik elke dag op mijn gezicht smeren.
Misschien is de pil iets?23 juli 2009 - 16:52Drea1008 schreef:
(...)
ik sal eens kijken of ik nog een foto eb van begin dit jaar dan plaats k em wel in mun fb
okaay,thankseverybody needs a song.
23 juli 2009 - 16:53Barbaraaaaah schreef:
(...)
Grapig om mijn reactie zo terug te lezen.
Mijn puistjes zijn bijna allemaal weg; komt door de huisarts. Ik had een receptje gekregen, en dat moest ik elke dag op mijn gezicht smeren.
Misschien is de pil iets?
nops geprobeert...mee gestopt...maand later...bijna ervan af...nu nog steeds een beetje...en das nu al bekant een 4maaden23 juli 2009 - 17:04Ik heb verschrikkelijk veel acne op mijn rug (puisten dus) Het is zo erg dat ik er eerst antibiotica voor moest nemen maar daar was ik allergisch voor ik kreeg grote bulten, echt vies o.o
Only losers can act the way you do
23 juli 2009 - 17:05Drea1008 schreef:
(...)
nops geprobeert...mee gestopt...maand later...bijna ervan af...nu nog steeds een beetje...en das nu al bekant een 4maaden
Dus als ik het goed begrijp, ben je er al bijna van af?23 juli 2009 - 17:05Boyiloveyou schreef:
(...)
okaay,thanks
ik kan se neit uploaden omda mun bestanden te groot syn:S
voeg me anders ff teo op msn dan kun je het daar sien als je et uberhout wilt