Merenutas schreef:
(...)
Ja, je hebt gelijk. Maar stel dat als ze niet met wapens konden vechten zou het dan wel goed zijn? En als er nou wel een logische verklaring was, maar die niet hebben vermeld zouden ze het dan NOG moeten veranderen.
Het is sowieso al beter als ze niet overal goed in zijn. Kijk, persoonlijk vond ik het best irritant dat mensen gingen beweren dat ze beter kunnen zwaardvechten dan Levi. Is dat omdat ik wil dat hij de beste is? Nee, absoluut niet. Het is omdat hij veel meer ervaring heeft. Gewoonweg omdat hij ouder is. Het is dan dus ook niet logisch. Als het wel logisch is (bijvoorbeeld met een kind van Apollo die nooit zijn doel mist), dan heb ik er al geen problemen mee. Het is dan alleen wel zo dat er wel een bepaalde zwakte tegenover moet staan, naar mijn idee. Dus in het geval van het Apollokind dat nooit mist, zou hij als zwakte kunnen hebben dat hij 1 op 1 niet kan vechten. Zo balanceer je het al heel erg. Hoe machtiger jouw personage dan is, hoe "fataler" de zwakte die er tegenover staat dan eigenlijk moet zijn. Alleen in dit rpg is meer dan eens het geval dat personages meerdere krachten hebben (die soms inderdaad niet eens aansluiten op de wereld waar ze vandaan komen), maar er vervolgens geen zwakte tegenover hebben staan.
Dit is tenminste mijn mening. Ik hoop niet dat het nu een heel betoog is geworden :')
"A good book is always good, no matter how many times you've read it."