• Hier kunnen we bespreken wanneer er bijv. vakanties zijn, en wat we gaan doen.
    Hier kun je je inschrijven: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178911

    En hier begint het avontuur: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178912&page=last&message=232#


    Never grow up, it's a trap.

    Wacht... waarom moet iemand op de eerste dag van school vermoord worden? (':


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Camhanaich schreef:
    Wacht... waarom moet iemand op de eerste dag van school vermoord worden? (':


    Pesten is too mainstream


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dat komt omdat er een geest in het spel is.
    Dominique is een moord geest ding


    ''Bad Girls Are The Best Girls.''

    Dominique heeft de opdracht gekregen van Beaudine om Jupiter te vermoorden, maar
    Beaudine wist niet eens dat die woorden tover woorden waren en dat Dominique nu door haar
    achter Jupiter aanzit. Dus een toepasselijke TAM TAM TAM TAM zou welkom zijn


    ''Bad Girls Are The Best Girls.''

    Rivailles schreef:
    (...)

    Pesten is too mainstream

    HAHAHAHAHAHAHAGAGAHHAAGAHHA JESUS

    Vera en ik dachten "we brengen lekker de drama erin bc iemand slaapt met de broer van d'r beste vriendin but okay...

    Heeft ze hulp nodig, klop maar niet bij Ivy aan (':


    Up with the sun. Gone with the wind.

    En de 300 woorden zijn bereikt.


    ''Bad Girls Are The Best Girls.''

    Was ik ook niet van plan :P


    ''Bad Girls Are The Best Girls.''

    Camhanaich schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHAHAHAGAGAHHAAGAHHA JESUS

    Vera en ik dachten "we brengen lekker de drama erin bc iemand slaapt met de broer van d'r beste vriendin but okay...

    Heeft ze hulp nodig, klop maar niet bij Ivy aan (':


    Hahaha, ja, ik begrijp wat je bedoeld x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Okke, ook is het dramatisch van die 2 boys


    ~

    Merenutas schreef:
    Was ik ook niet van plan :P



    @Rivailles: Tja... dit kan ook wel. Iphigeneia gaat zich in ieder geval niet in dit soort bullshit mengen. (':


    Up with the sun. Gone with the wind.

    2 mannen zijn ontvoerd door een gastje en toen zijn moeder/vriendin/vrouw heeft gevraagd of ze zijn vriend/man/zoon wil vrijlaten en die ontvoerder deed dat gewoon...


    ~

    Camhanaich schreef:
    (...)



    @Rivailles: Tja... dit kan ook wel. Iphigeneia gaat zich in ieder geval niet in dit soort bullshit mengen. (':


    Waarschijnlijk verstandig, haha. Ik zie wel waar Levi allemaal bij betrokken raakt. Tot noch toe heb ik weinig zelf hoeven bedenken.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Camille, ik heb niet gevraagd om je mening. Misschien zijn we gewoon dramatisch.


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    shairell schreef:
    Camille, ik heb niet gevraagd om je mening. Misschien zijn we gewoon dramatisch.

    Dat zijn we ook gewoon xd


    ~

    shairell schreef:
    Camille, ik heb niet gevraagd om je mening. Misschien zijn we gewoon dramatisch.

    Ik geef mijn mening niet eens lol, ik vraag waarom iets gebeurd. Ik vind het wel grappig hoor (':

    Ik heet trouwens Camilla.


    Up with the sun. Gone with the wind.