Hello,
Ik heb zin om stories te stalken en reacties achter te laten en mijn tijd meer te besteden aan het daadwerkelijk lezen van verhalen dan enkel youtube-video's te kijken. Dus, hierbij mijn "eisen-lijst":
- Onbekende personen (tenzij je denkt dat je story aan de onderstaande eisen voldoet... dan mag het misschien een FF zijn)
- Het liefst met wat fantasy
- Horror / thriller / romantiek / comedy - helemaal mooi
- Geen über-korte hoofdstukken en het liefst al wat hoofdstukken online staan
- Engels of Nederlands geschreven
- Bonus: ik ben gek op vampiers. Dus deze zijn uiteraard van harte welkom!
Sidenote: Ik ben best picky, my apologies... Maar wees vooral niet bang om zoveel mogelijk stories te spammen! Wie niet waagt, wie niet wint!
- Home
- Forum
- Stories promoten
- Het is vakantie. Dus ik zoek verhalen om te lezen!
Het is vakantie. Dus ik zoek verhalen om te lezen! - Stories promoten
-
7 juli 2016 - 17:317 juli 2016 - 17:377 juli 2016 - 17:43
Hoe kort is überkort? Ik heb 2 vampierverhalen met ongeveer hoofdstukken van 500 woorden, soms iets meer of minder. Geen idee of je ze al gezien hebt of interesse hebt (:
7 juli 2016 - 17:47Lang leve vakanties
Ik denk dat mijn schrijvers-ID het beste overzicht geeft. Ik ben onlangs ook verder gegaan met Leviathan, die staat er volgens mij niet meer tussen.Every villain is a hero in his own mind.
7 juli 2016 - 18:01Ik heb twee verhalen over the vampire diaries, eentje is al afgerond. Misschien is dat iets voor je?
I was an angel living in the garden of evil
7 juli 2016 - 19:02Mijn verhaal zoekt lezers ^^
Daarnaast kan ik ook zeker de verhalen van SonOfGondor aanraden!"We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"
8 juli 2016 - 10:278 juli 2016 - 10:49Ik heb een verhaal waar ik hoop binnenkort weer mee verder te gaan. Het heet 'The lost mermaid' (en ik besef nu wat een kleffe titel het is, haha) en hoort in het genre fantasie. Helaas zit ik op mijn mobiel en is het heeeel lastig om dan een link te zoeken en te plaatsen, dus dan zo maar .
Verder heb ik nog het verhaal 'Oblivious'. Dit is een Harry Potter-fanfictie, dus het voldoet niet volledig aan je eisen, maar zelf ben ik wel trots op het concept dus ik wilde het toch even benoemen (:If you want the rainbow, you gotta put up with the rain
8 juli 2016 - 11:33In mijn schrijvers ID staan een aantal verhalen. De meeste zijn nu niet echt lopend, maar gezien het vakantie is, gaat daar verandering in komen (:
My fake plants died, because I did not pretend to water them.
8 juli 2016 - 11:34Misschien moet je eens een kijkje nemen in die ene wedstrijd die Tolmund organiseert, met de best verhalen van Q of iets. Daar staan ze al per categorie.
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt
8 juli 2016 - 11:55Masks, Capes and Undies van Frisk is heel goed. ^^ Of l'Appel du Vide van Frisk en mezelf, maar die is Engels. (: Beiden zijn OP's. Ze zijn wel vrij kort, maar MCU is fantastisch en AdV gaat over vampieren. ^^ (Al is het niet je typische Twilight/TVD liefdesroman)
[ bericht aangepast op 8 juli 2016 - 11:57 ]
help
8 juli 2016 - 18:41Misschien dat deze je iets lijken?
De Uitverkorene
Schemering8 juli 2016 - 19:03Ik ken wel een paar goede OP's, maar ik ze vallen niet echt onder de genres die jij benoemt.
Zelf heb ik wel een story: Zielensteler, misschien dat je dat wat vindt.i wanna die with you once or twice.